Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Новини Авіакомпаній, акційні ціни на квитки, спеціальні пропозиції

Аеропорт Женеви

 

Аеропорт Женеви розташований в 5 кілометрах на північ від другого за величиною міста Швейцарії, поблизу кордону з Францією. Від центру Женеви до аеропорту можна дістатися на поїзді за 7 хвилин. Взимку спеціальні автобуси доставляють прилітають до Женеви любителів лижного спорту безпосередньо на відомі гірські курорти у французьких Альпах.
Реєстрація за ніч перед вильотом
 Увійдіть за день до вильоту. Реєстрація за ніч перед вильотом можлива не раніше ніж за 23 години до вильоту. Стійки відкриті з 4:30 до 21:00. Чи не пропонується для рейсу LX3202 до Вашингтона.

Безкоштовний квиток на громадський транспорт
У зоні видачі багажу аеропорту Женеви Ви можете отримати безкоштовний квиток на громадський транспорт тарифного союзу Unireso. З цим квитком можна протягом 80 хвилин безкоштовно пересуватися на поїздах, трамваях, автобусах і водному транспорті.



Читати далі

Робота з бронюваннями Емірейтс

Завжди перевіряйте наявність місць для PNR.

 Тільки в такому випадку буде відображатися правильна інформація для обраного тарифу та країни продажу квитка

Тепер наявність місць відображається з урахуванням пункту продажу (POS), а також тарифів для пунктів відправлення і призначення (O & D). Наявність місць на рейсах для пунктів відправлення і призначення відображаються тільки в тому випадку, якщо місця доступні на всіх сегментах перельоту для запитаного класу тарифів на зазначену дату.

Наприклад: Якщо запитується наявність місць на переліт з Лондона (LHR) до Сіднея (SYD) через Дубай (DXB) і найнижча ціна становить 1400 доларів США (клас W), рейси LHR-DXB і DXB-SYD відображаються ЛИШЕ в класі W і вище. Тобто для PNR всі сегменти будуть підтверджені, і ситуація, коли рейс LHR-DXB підтверджений, а рейс DXB-SYD в листі очікування, виникнути не може. При цьому рейс LHR-DXB може бути відкритий в нижчому класі тарифів (B) при запиті окремо або в рамках іншого маршруту, наприклад LHR-DAC.

Читати далі

Бізнес-зали Austrian в Міжнародному аеропорту Відня

5 червня в новому терміналі Austrian Star Alliance відкриють свої двері шість нових бізнес-залів Austrian загальною площею понад 2000 квадратних метрів.

У всіх бізнес-залах Austrian пасажири зможуть насолодитися стравами австрійської і міжнародної кухонь, широким вибором напоїв від компанії DO & CI, розслабитися в зручних кріслах, відвідати ванні кімнати з душем, подивитися телепередачі або плідно попрацювати в робочих зонах з бездротовим інтернетом і принтерами. До послуг гостей також район кав'ярень зі зручними кріслами, ресторани і барні стійки - все для гарного відпочинку. З усіх бізнес-залів відкривається захоплюючий вид на злітають і сідають літаки.

Читати далі

Попередній вибір місць в салоні літака

Нова політика бронювання місць Економічного класу

 Для авіаквитків Економічного класу, оформлених починаючи з 3 жовтня 2016, вибір місць в салоні літака відразу після покупки квитка доступний без додаткової плати тільки для тарифів Flex Plus і Flex, незалежно від часу до вильоту рейсу.

Клієнти, які здійснили покупку тарифів Saver або Special Економічного класу (класи бронювання: V, X, T, L, Q, N) після 3 жовтня 2016, можуть вибрати місце в салоні літака безкоштовно тільки за фактом відкриття онлайн-реєстрації на рейс - за 48 годин до вильоту.

Клієнти, які подорожують по тарифам Економічного класу типів Flex і Flex Plus (класи бронювання:    K, U, B, M, W, R, E, Y), Бізнес-класу і Першого класу можуть вибирати місця на борту без додаткової плати.

Забронювати місця в салоні літака за додаткову плату заздалегідь (до відкриття онлайн-реєстрації) можна в системах бронювання Amadeus, Galileo, Sabre і Emirates Online B2B, а також на сайті www. emirates. ru (через "Управління бронюванням") в будь-який момент після покупки авіаквитка.

Читати далі

Emirates: Харчування на борту

Читати далі

МАУ: Український ринок внутрішніх авіаперевезень показує зростання

У травні 2016 року українські авіакомпанії на 5% збільшили провізну ємність на повітряних лініях усередині України. Однак внутрішній ринок залишається малопривабливим: всього лише три українські авіакомпанії перевозять пасажирів по восьми лініях, на шести з яких працює тільки по одному перевізнику. А на найбільшого з них - авіакомпанію "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) - припадає 84% крісел.

Читати далі

red | up - підвищення класу обслуговування до рівня бізнес

Прийшов час для чогось особливого - red | up
«Подаруйте вашим клієнтам незабутню подорож разом з новою послугою red | up, яка дозволить зробити підвищення класу обслуговування на їх наступному рейсі в Європу до рівня бізнес».

При цьому, підвищення класу можливо за наявними у них квиткам в економ - класі, які були придбані в туристичному агентстві або на сайті austrian.com.

 Переваги послуги red | up:
- оформлення багажу на стійці бізнес-класу
- оформлення ручної поклажі за правилами перельоту в бізнес-класі
- допуск в Бізнес-лаундж
- переліт з комфортом в бізнес-класі
- нарахування миль за програмою Miles & More з урахуванням перельоту в бізнес-класі
- пріоритетна посадка (якщо передбачено)
- бездоганне обслуговування в кращих кулінарних традиціях DO & CO

Інструкція агента як підвищити клас обслуговування на рейсах Austrian

Завантажити файл: file_69358.pdf [596,76 Kb] (завантажень: 7)
Подивитись в онлайні: file_69358.pdf
 

Докладніше про бізнес клас читайте далі...

Читати далі

З днем народження, Austrian Airlines!

 Часом час пролітає непомітно: чи знаєте Ви, що співробітники Austrian Airlines вже 60 років з посмішкою доставляють Ваших клієнтів по всьому світу? Ця авіакомпанія завжди прагне зробити так, щоб пасажири на борту відчували себе, ніби вони відпочивають в Австрії.

Austrian Airlines була заснована в 1958 році, маючи в своєму парку чотири літаки Vickers Viscount. Сьогодні володар премії Skytrax * щодня зустрічає на борту близько 30 000 пасажирів. Ваші клієнти також в повній мірі можуть користуватися пропонованими цією авіакомпанією можливостями: myAustrian виконує польоти з міст України до Відня, а звідти - майже в 130 міжнародних пунктів призначення до 42 разів на тиждень.

Ми вітаємо Austrian Airlines, а також бажаємо Вам і Вашим клієнтам нових незабутніх моментів з myAustrian, наповнених австрійським чарівністю і комфортом!

Читати далі

Авіаквитки онлайн. Корисна інформація для пасажира

електронний авіаквитокЩо таке електронний авіаквиток
Це інформація про авіарейс, даних пасажира, збережена в спеціальній електронній базі даних авіакомпаній. Для Вас це всього лише файл в певному форматі, який Ви отримуєте на email, який дає Вам ті ж можливості, які Ви могли б мати, купуючи авіаквитки на звичайному бланку.

Переваги електронного авіаквитка
1. Ви можете купити авіаквитки звідки хочете, коли хочете - Вам потрібен тільки доступ в інтернет.

2. Його не можна втратити, його неможливо підробити - він зберігається в базі авіакомпанії.

3. Ви витрачаєте менше часу на покупку авіаквитка - Вам не потрібно йти в касу і, як правило, стояти в черзі.

4. Процесингові центри обробки оплати авіаквитків онлайн набагато безпечніше покупки авіаквитків за готівку.

Документи для реєстрації на рейс
Більшість авіакомпаній дозволяють зареєструватися на рейс онлайн на сайті авіакомпанії, як правило реєстрація відкривається за 36-12 годин до авіарейсу, якщо Ви пройшли реєстрацію онлайн, в аеропорту Вам потрібно лише документ, на який оформлений авіаквиток. При перельоті з багажем Ви повинні здати тільки багаж на стійці реєстрації в аеропорту, якщо ж у Вас тільки ручна поклажа, Ви прямуєте відразу ж на паспортний контроль. Звертаємо Вашу увагу, що в електронних авіаквитків завжди вказано час міста, з якого Ви здійснюєте переліт.

У разі, якщо немає можливості онлайн-реєстрації, Ми рекомендуємо Вам обов'язково мати при реєстрації на рейс в аеропорту документ, на який оформлений авіаквиток і роздруковані бланки маршрут-квитанцій електронного авіаквитка на рейс туди, і рейс назад.

Читати далі

Бронювання Turkish Airlines

У документі про дебетовом авізо (Debit Memo) і регламенті бронювання Turkish Airlines вказані норми використання GDS (глобальної дистриб'юторської системи) з метою захисту агентств від санкцій авіакомпаній. Регламент однаковий для всіх агентств, незалежно чи мають вони акредитацію IATA (Міжнародної асоціації повітряного транспорту) чи ні.

Агентство несе відповідальність з того моменту, як отримує доступ до системи бронювання Turkish Airlines. Саме тому співробітники агентства повинні бути добре обізнані і пройти навчання щодо поточного регламенту і порядку роботи Turkish Airlines. Усі транзакції агентства уважно відслідковуються, а будь-які транзакції з помилками відображаються в регулярних звітах. За всі транзакції з помилками в розділі Бронювань виставляється ADM (дебетове авізо агентства) в розмірі 35 € за кожен код бронювання (PNR).

Дотримання зазначеного вище регламенту вигідно всім сторонам і гарантує більш високий рівень обслуговування пасажирів.

Групові бронювання

Транзакції, пов'язані з пасивними груповими PNR

Якщо квитки для пасажирів в активному груповом у бронюванні, зареєстрованому в системі Turkish Airlines, виписуються з допомогою створення пасивних індивідуальних замовлень, в пасивному бронюванні повинна бути вказана інформація TCP (To Complete Party), щоб система не відхилила транзакцію. Перед входом в EOT, будь ласка, вкажіть в PNR наступну інформацію TCP: 3OSI TK TCP30 (кількість пасажирів в груповому бронюванні).

Процедура бронювання

Читати далі