Ми склали список поширених запитань щодо перельотів, відповіді на які допоможуть придбати квиток без клопоту.
1. Купив квиток, але на пошту він не прийшов або я помилився в e-mail або хочу оформити повернення. Що робити?
Зверніться в агентство або авіакомпанію, через які ви купували авіаквиток. Подробиці повідомлять продавці авіаквитка.
2. Чи можна поміняти дати вильоту / прильоту куплених авіаквитків?
Для різних авіакомпаній і тарифів діють різні положення щодо приймання та зміни даних по авіаквитках. Більш детальну інформацію можна отримати безпосередньо в агентстві або авіакомпанії, через які ви купували авіаквиток. Як правило, у локустеров вам запропонують оформити повернення купленого раніше квитка і купити новий на потрібні дати зі знижкою.
3. Планую купити квиток. Хочу зрозуміти, чи зможу я його повернути?
Умови повернення авіаквитка залежать від великої кількості факторів:
- авіакомпанія;
- тариф;
- за який час до вильоту здійснюється повернення;
- політика агентства.
Вся ця інформація доступна в інформації про тариф. З нею можна ознайомитися безпосередньо в процесі бронювання конкретного авіаквитка на сайті агентства або авіакомпанії.
4. Планую купити квиток, але паспорт ще не готовий. Як бути?
Без закордонного паспорта можна сміливо купувати авіаквитки на рейси Lufthansa, WizzAir, EasyJet, AirBerlin. Як правило, якщо для покупки квитків потрібен номер загранпапорта, його можна поміняти, а ім'я на латиниці найчастіше неможливо. Тому спочатку виберіть авіаквиток, який вам подобається, а потім зателефонуйте в агентство або авіакомпанію, які його продають. Фахівці допоможуть вам з цим питанням. Подробиці описані тут .
5. Чи можлива покупка квитків з відкритою датою вильоту?
На жаль немає. У нашому пошуку агентства пропонують квитки тільки з чіткими датами вильоту і повернення.
6. Де я можу побачити відгуки про агентство, в якому збираюся купити авіаквитки? Чи не обдурять чи мене?
Fly.kiev.ua працює на ринку пошуку авіаквитків з 2007 року. За 8 років у нас склалася практика ретельної перевірки компаній, з якими ми співпрацюємо. Всім агентствам в нашому пошуку можна довіряти.
7. Раніше не набувала квитки через агентства і по Інтернету, як-то можна перевірити агентство, чи є якісь гарантії?
Для перевірки квиткового агентства на надійність можете скористатися нашим сервісом настоящійбілет.рф.
8. У мене немає банківської карти. Як я можу оплатити квиток?
Ви завжди можете забронювати і купити квиток іншим зручним для вас способом: - електронними грошима WebMoney, Яндекс.Деньги; - в терміналі Qiwi; - в салонах зв'язку Евросеть, Зв'язковий.
9. Як можна купити квиток окремо на дитину?
Взагалі, послуга перевезення дітей без супроводу - це сервіс для батьків, які відправляють своїх дітей одного в інше місто. При оформленні послуги, співробітник авіакомпанії особисто супроводить дитини до борта повітряного судна, передасть екіпажу, а в аеропорту прильоту інший представник компанії передасть дитини з рук в руки зустрічаючим. Замовити перевезення несупроводжуваного дитини потрібно не менше ніж за 3 доби до вильоту рейсу.
Для того, щоб відправити дитину одну в літаку:
1. Оформіть квиток на ім'я дитини за тарифом дорослого, і тільки в економічному класі (найкраще після нашого пошуку зателефонувати в агентство, де вам підійшли квитки, і уточнити правила перевезення дитини на конкретному рейсі конкретної авіакомпанії).
2. Заповніть заяву на перевезення несупроводжуваного дитини в 4х примірниках і передайте її агентові, який оформляє квиток, в електронному або письмовому вигляді (як повідомить агентство).
3. Сплатіть послугу, якщо вона платна (вартість слід уточнити у агента при бронюванні квитка ).
Нагадаємо, що в межах Росії несупроводжуваний дитина приймається до перевезення за наявності:
- сплаченого авіаквитка;
- свідоцтва про народження або паспорта громадянина РФ (для дітей старше 14 років);
- заяви про перевезення несупроводжуваного дитини;
- медичної довідки про стан здоров'я дитини (при необхідності, слід уточнити перед вильотом у авіакомпанії).
10. За який час до поїздки найвигідніше купувати квитки: чим раніше, тим краще? Або ціна все ж може знизитися ближче до дати поїздки?
В середньому вигідні ціни на квитки з'являються за 90 днів до вильоту. Чим ближче дата вильоту, тим квитки дорожче. Особливо підвищення цін помітно у свята і літній сезон. В такому випадку квитки потрібно купувати якомога раніше.
11. Купив квиток, але агентство його не підтвердило. Коли повернуться гроші?
Швидше за все платіж просто не списався з вашої картки, і гроші знаходяться в замороженому вигляді в банку. Стандартно російські банки утримують заморожену суму протягом 30 календарних днів, якщо по транзакції не було запитів з вашої чи іншої сторони. Щоб прискорити повернення коштів і розморозити їх з вашого рахунку, необхідно звернутися із заявою на розблокування безпосередньо в ваш банк.
13. Як краще шукати квитки, якщо цікавлять не конкретні дати вильоту, а місяці?
Ви можете скористатися Календарем низьких цін . Відзначте всі можливі місяці і бажану тривалість поїздки, щоб знайти найвигідніші квитки. Зеленим кольором виділені найдешевші варіанти. Натисніть на них і дізнайтеся більше про знайдені пропозиції.
14. Чому квитки на офіційному сайті авіакомпанії коштують дорожче?
Часто покупка квитків через агентство обходиться дешевше, ніж через саму авіакомпанію. Справа в тому, що агенти купують квитки у авіакомпаній оптом, відповідно вартість зі значною знижкою. У кого-то вона більше, у когось менше. Ще авіакомпанії співпрацюють з різними системами бронювання на різних умовах і продають квитки за різними тарифами. Разом з націнкою самої системи бронювання знову-таки виходять абсолютно різні ціни.
15. Як можна забронювати квиток? І як довго тримається бронь?
На сайті багатьох авіакомпаній і агентств можна забронювати квитки без оплати. Термін бронювання залежить від авіакомпанії і дати вильоту. Наприклад, якщо виліт днями, то бронь тримається протягом 24 годин. Відразу після завершення бронювання ви побачите, коли крайній термін скасування бронювання.
16. В якій авіакомпанії скасовується бронь без будь-яких грошових витрат? Для візи потрібно.
Як забронювати авіаквиток без оплати докладно описано тут .
17. Як можна підписатися на відстеження певних квитків?
Щоб стежити за зміною цін на цікавить вас напрям, підпишіться на поштову розсилку. Для цього введіть e-mail і натисніть «Стежити за ціною» праворуч від результатів пошуку. Після цього на вашу пошту прийде лист з посиланням для активації підписки. Поки підписка не активована, ви не отримаєте листа з розсилкою.
18. Чому ви не шукаєте складові маршрути? Скажімо, полетіти в одне місто, а повернутися додому з іншого.
Скласти складний маршрут ви можете на головній сторінці Fly.kiev.ua. Для цього натисніть під пошуком на "скласти складний маршрут". Такий маршрут необхідний, коли пункти прильоту на шляху туди і вильоту на шляху назад не збігаються (наприклад, Москва-Рим, а потім Мілан-Москва) або під час перельотів між різними містами в одній поїздці (наприклад, Москва-Бангкок-Денпасар-Сідней ).
19. Підкажіть, які авіакомпанії можуть запропонувати переліт з собакою (кішкою) і скільки це буде коштувати?
Перевезення тварин в літаку регулюється правилами авіакомпаній. У кожного перевізника вони свої. Абсолютно точно дозволено провозити тварин в літаку у Vueling, AirBaltic, AirBerlin, Germanwings, Virgin America. Заборонено провозити вихованців на рейсах AirAsia, Ryanair, EasyJet, Flydubai, WizzAir. Тарифи провезення уточнюйте у авіакомпанії. Також не забудьте підготувати тварину до подорожі .
20. Купив квитки з пересадкою. Підкажіть, чи потрібно буде в аеропорту пересадки заново проходити реєстрацію і заново здавати багаж?
Тут є два варіанта.Первий - на стійці реєстрації в пункті А вам відразу видають посадочні талони на всі пункти пересадки. Ваш багаж також долетить до фінальної точки вашого перельоту.
Другий - на стійці реєстрації ви отримуєте посадковий талон на перший відрізок шляху. У наступному пункті вам буде потрібно заново пройти реєстрацію на рейс. Багаж пройде або до фінальної точки або ви зустрінете його в пункті пересадки і зареєструєте заново.
У будь-якому випадку подробиці потрібно дізнаватися при реєстрації на рейс в аеропорту.
21. Якщо я купую квитки з пересадками і очікування дуже тривалий, чи можу я вийти з аеропорту і погуляти по місту?
Все залежить від країни транзиту. Якщо ви летите з Росії в країну Шенгену і пересадка в країні Шенгену, то, звичайно, можна вийти з аеропорту і вивчити місто. Але деякі інші країни вимагають для виходу в місто оформити транзитну візу, наприклад, в США, Канаді чи Австралії. Тому вивчіть правила транзиту в країні, де у вас тривала пересадка.
22. Як можна перевозити дитячу коляску на літаку?
Як правило, всі авіакомпанії дозволяють безкоштовно провозити складну легку прогулянкову коляску при перельоті з дитиною до двох років, а в деяких авіакомпаніях коляску дозволено провозити і для дітей більш старшого віку (іноді безкоштовно, іноді коляска приймається як багаж). Якщо коляску провозять безкоштовно, то коляска може бути обмежена вагою і розміром по сумі трьох вимірів. Наприклад, в S7 вага коляски дозволений до 20 кг, а в Трансаеро вага коляски повинен бути не більше 4,5 кг, розміром не більше 53 * 27 * 97 см. Залежно від внутрішніх правил авіакомпанії коляску потрібно здати на стійці реєстрації, можна користуватися до входу в рукав або до посадки на борт літака або можна взяти з собою в салон літака (подробиці краще уточнити заздалегідь, тоді в аеропорту не буде несподіванок).
23. На сайті можна виставити англійську мову?
Так, для цього внизу головної сторінки виберіть необхідний варіант англійської мови та натисніть на cheap flights. У нас є американський, британський, австралійський, новозеландський, ірландський, індійський і канадський варіанти англійської мови.
24. Чи можна отримати список авіакомпаній, за якими Fly.kiev.ua здійснює пошук?
Fly.kiev.ua шукає дешеві авіаквитки серед 728 авіакомпаній по всьому світу, в числі яких є і бюджетні авіалінії, або лоукостер. Список авіакомпаній представлений на нашому сайті .