Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Новини Авіакомпаній, акційні ціни на квитки, спеціальні пропозиції

Авіаквитки онлайн. Корисна інформація для пасажира

електронний авіаквитокЩо таке електронний авіаквиток
Це інформація про авіарейс, даних пасажира, збережена в спеціальній електронній базі даних авіакомпаній. Для Вас це всього лише файл в певному форматі, який Ви отримуєте на email, який дає Вам ті ж можливості, які Ви могли б мати, купуючи авіаквитки на звичайному бланку.

Переваги електронного авіаквитка
1. Ви можете купити авіаквитки звідки хочете, коли хочете - Вам потрібен тільки доступ в інтернет.

2. Його не можна втратити, його неможливо підробити - він зберігається в базі авіакомпанії.

3. Ви витрачаєте менше часу на покупку авіаквитка - Вам не потрібно йти в касу і, як правило, стояти в черзі.

4. Процесингові центри обробки оплати авіаквитків онлайн набагато безпечніше покупки авіаквитків за готівку.

Документи для реєстрації на рейс
Більшість авіакомпаній дозволяють зареєструватися на рейс онлайн на сайті авіакомпанії, як правило реєстрація відкривається за 36-12 годин до авіарейсу, якщо Ви пройшли реєстрацію онлайн, в аеропорту Вам потрібно лише документ, на який оформлений авіаквиток. При перельоті з багажем Ви повинні здати тільки багаж на стійці реєстрації в аеропорту, якщо ж у Вас тільки ручна поклажа, Ви прямуєте відразу ж на паспортний контроль. Звертаємо Вашу увагу, що в електронних авіаквитків завжди вказано час міста, з якого Ви здійснюєте переліт.

У разі, якщо немає можливості онлайн-реєстрації, Ми рекомендуємо Вам обов'язково мати при реєстрації на рейс в аеропорту документ, на який оформлений авіаквиток і роздруковані бланки маршрут-квитанцій електронного авіаквитка на рейс туди, і рейс назад.

Читати далі

Технологічне рішення Amadeus Light Ticketing дозволить авіакомпанії Eurowings охопити ширшу аудиторію клієнтів і збільшити продажі додаткових послуг.

 Згідно з сьогоднішньою заявою Eurowings і Amadeus, авіаперевізник планує доповнити свою конфігурацію системи Amadeus функціоналом Light Ticketing на базі XML. Дане рішення дозволить турагентам, підключеним до Amadeus, отримати доступ до всіх опублікованих тарифів авіакомпанії Eurowings, від найдоступніших з лінійки Basic, до преміальних тарифів BEST. Крім цього, турагенти зможуть пропонувати клієнтам квитки на далекомагістральні перельоти, а також широкий спектр додаткових послуг авіаперевізника, в тому числі вибір місця в салоні і перевезення багажу.

 Турагенти будуть також економити свій робочий час за рахунок можливості вносити зміни і додавати додаткові послуги в уже існуючі бронювання безпосередньо через Amadeus.

Amadeus є єдиною системою дистрибуції, здатної запропонувати турагентам весь спектр тарифів і додаткових послуг авіакомпанії Eurowings.

Читати далі

Що таке страховка від невиїзду?

 Страховка від невиїзду - це страхування фінансових ризиків мандрівника, пов'язаних з відмовою від поїздки, а сам поліс покриває витрачені на покупку туру кошти клієнта.
Від чого страхує програма страхування неможливості здійснення поїздки?

Програма страхування неможливості здійснення поїздки покриває такі страхові ризики:

Раптове захворювання, нещасний випадок або смерть, що сталися із Застрахованою особою або з одним з найближчих родичів Застрахованої особи.

Отримання Застрахованою особою судової повістки.

страхуваня авіаквитка Відмова Застрахованої особи від закордонної поїздки, пов'язаний з пошкодженням частини особистого майна Застрахованої особи в наслідок пожежі, стихійного лиха, аварії систем водопостачання, опалення або каналізації, ДТП, а також злочинних дій третіх осіб.

 Запізнення Застрахованої особи на літак, потяг, теплохід або автобус, в результаті затримки прибуття міжміського або приміського маршрутного транспортного засобу. При цьому, очікуваний час прибуття цього кошти (при звичайних умовах) має відрізнятися не менш ніж на три години від часу відправлення транспортного засобу для подальшої подорожі Застрахованої особи.

Неотримання в'їзної візи в країну (країни) тимчасового перебування за умови своєчасного подання документів, необхідних для отримання візи, оформленої відповідно до вимог Консульства (Посольства) країни тимчасового перебування, за умови відсутності протягом останніх 5 (п'яти) років отриманого відмови у видачі візи в країну (країни), куди планується поїздка, для всіх застрахованих осіб за договором страхування.

Затримка видачі візи Застрахованій особі Консульством (Посольством) при дотриманні термінів своєчасної подачі документів, необхідних для отримання візи, оформлених відповідно до вимог Консульства (Посольства), і в терміни, зазначені на сайті Консульства (Посольства) в залежності від країни поїздки, в результаті чого стає неможливим здійснити подорож в зазначені в договорі на туристичне обслуговування терміни.

Читати далі

Забронювати місце для тварини. Коди Амадеус

Дізнайтеся, на рейсах яких авіакомпаній дозволено провозити тварин і як забронювати їх провезення в системі Amadeus.

А Ви знали, що одного разу пасажир з Китаю, сховав черепаху в бургер і поклав його в свій чемодан?

 

Читати далі

Всі квитки на обліку: автоматичний контроль за невикористаними електронними квитками

 

C переходом на електронну форму авіаквиток придбав багато переваг в очах пасажира. Його більше не можна втратити або зіпсувати, за ним не потрібно нікуди їхати чи платити за доставку. Однак в силу все тієї ж «віртуальності» і відсутності паперового носія не дивно, що забути про існування електронного квитка також стало набагато легше. Динаміка сучасного ділового життя диктує свої правила. Висока зайнятість, постійні відрядження, зміни планів і маршрутів призводять до того, що авіаквитки замовляються практично на ходу. Про наявність раніше замовлених і оплачених, але невикористаних квитків нерідко забувають або згадують лише при настанні звітного періоду, коли термін повернення або обміну квитка вже закінчився. При недостатньому контролі фінансові втрати за такими «забутим» квитками можуть виявитися досить значними для компанії.

 

Унікальний досвід дозволив Amadeus розробити зручний веб-інструмент Web Unused E-ticket Tracking Report (Web UETTR), який забезпечує високий рівень контролю за статусом використання електронних авіаквитків для своєчасного повернення, обміну або ревалідації.Для агентств, що займаються обслуговуванням корпоративних клієнтів, він може стати хорошим доповненням до спектру послуг, що надаються і підвищити шанси на перемогу за участю в тендері.

Читати далі

Забронювати харчування. Коди в Amadeus

Дізнайтеся, на рейсах яких авіакомпаній можна забронювати харчування, а також - яке харчування і як його забронювати в системі Amadeus.

А Ви знали, що смак їжі в літаку здається іншим через знижену сприйнятливості смакових рецепторів?

 

Читати далі

Amadeus Master Pricer Expert

Amadeus Master Pricer Expert - це оптимальне поєднання точності і гнучкості при пошуку мінімальних тарифів.

 Amadeus Master Pricer Expert - високопрофесійне потужне рішення, яке надає моментальний доступ до широкого вибору тарифів і індивідуальних цінових рекомендацій по запитам Ваших клієнтів для різних каналів бронювання Amadeus.

Пошук, порівняння і бронювання виробляються для всіх категорій тарифів: опублікованих, конфіденційних і корпоративних.

Вичерпний і унікальний набір пошукових критеріїв забезпечує вибір індивідуальних пропозицій за найкращими цінами як в разі запитів з нуля, так і на базі наявного бронювання.

До 50 рекомендацій за найнижчими цінами за лічені секунди завантажуються безпосередньо з джерел авіакомпаній, що гарантує Тревел агенту максимальну точність і актуальність даних, пропонованих клієнту.

Отримані тарифи можуть бути моментально заброньовані, а існуюче PNR при цьому автоматично оновиться. Дані про продажі автоматично передаються в системи обліку агентства (через A.I.R. файли).

Читати далі

Amadeus і Routehappy by ATPCO об'єднують зусилля, щоб вивести покупку авіаквитків на новий рівень

 Угода дозволить інтегрувати таргінг мультимедійний контент авіакомпаній від Routehappy в системи Amadeus

При здійсненні покупок через Інтернет ми, як правило, бачимо, що купуємо. Однак при бронюванні авіаквитків в даний час все виглядає трохи інакше. Найчастіше ви отримуєте тільки інформацію, що стосується ціни або розкладу. А тепер уявіть, що при бронюванні перельоту у вас з'являється можливість побачити, який тип місця вам дістанеться, як виглядає салон, які послуги доступні під час польоту, а також ви можете відразу придбати квиток в лаунж-зону або підвищити клас обслуговування до преміум-рівня .

Саме цю мету і переслідує партнерство між Amadeus і Routehappy by ATPCO, чиї рішення стали галузевим стандартом для роботи з інтерактивним контентом авіакомпаній. Завдяки цій угоді розширений контент Routehappy буде інтегрований в систему Amadeus, що дозволить авіакомпаніям показувати ключові відмінні риси своїх продуктів через різні канали Amadeus. Серед контенту Routehappy, який буде представлений в платформі Amadeus, - універсальні атрибути продукту (Universal Product Attributes, UPAs), в тому числі заголовки, описи і фотографії.

Мандрівники і турагенти зможуть використовувати комплексний контент через різні рішення Amadeus, в тому числі через Selling Platform Connect. В рамках договору про редистрибуции, першого подібного угоди для Routehappy by ATPCO, онлайн тревел-агентства також отримають доступ до розширеного контенту авіакомпаній через Amadeus Web Services і зможуть демонструвати цей контент безпосередньо мандрівникам.

Читати далі

28 лютого 2018 р. Amadeus запускає нову програму NDC-X, покликану прискорити розвиток галузевих інновацій

 

Індустрія туризму сьогодні розвивається в бік подальшої персоналізації продуктів і послуг, при цьому технології мерчандайзингу сприяють створенню нових джерел доходу і розширенню ділових можливостей. Мандрівники очікують від брендів, що бренди будуть знати своїх клієнтів і відповідним чином адаптувати свої пропозиції.

На цьому тлі компанія Amadeus оголосила про створення нової спеціалізованої програми, покликаної сприяти індустріалізації NDC і успішному використанню цього інноваційного підходу до дистрибуції послуг усіма учасниками туристичної галузі.

Нова концепція дистрибуції New Distribution Capability (NDC) була створена IATA і являє собою заснований на XML стандарт передачі даних, який відкриває величезний потенціал для всієї індустрії подорожей і покликаний допомогти компаніям галузі - починаючи з авіаліній і закінчуючи туристичними агентствами - розвивати дистрибуцію туристичного контенту і реалізовувати нові можливості мерчендайзингу.

Читати далі