Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Що таке страховка від невиїзду?

 Страховка від невиїзду - це страхування фінансових ризиків мандрівника, пов'язаних з відмовою від поїздки, а сам поліс покриває витрачені на покупку туру кошти клієнта.
Від чого страхує програма страхування неможливості здійснення поїздки?

Програма страхування неможливості здійснення поїздки покриває такі страхові ризики:

Раптове захворювання, нещасний випадок або смерть, що сталися із Застрахованою особою або з одним з найближчих родичів Застрахованої особи.

Отримання Застрахованою особою судової повістки.

страхуваня авіаквитка Відмова Застрахованої особи від закордонної поїздки, пов'язаний з пошкодженням частини особистого майна Застрахованої особи в наслідок пожежі, стихійного лиха, аварії систем водопостачання, опалення або каналізації, ДТП, а також злочинних дій третіх осіб.

 Запізнення Застрахованої особи на літак, потяг, теплохід або автобус, в результаті затримки прибуття міжміського або приміського маршрутного транспортного засобу. При цьому, очікуваний час прибуття цього кошти (при звичайних умовах) має відрізнятися не менш ніж на три години від часу відправлення транспортного засобу для подальшої подорожі Застрахованої особи.

Неотримання в'їзної візи в країну (країни) тимчасового перебування за умови своєчасного подання документів, необхідних для отримання візи, оформленої відповідно до вимог Консульства (Посольства) країни тимчасового перебування, за умови відсутності протягом останніх 5 (п'яти) років отриманого відмови у видачі візи в країну (країни), куди планується поїздка, для всіх застрахованих осіб за договором страхування.

Затримка видачі візи Застрахованій особі Консульством (Посольством) при дотриманні термінів своєчасної подачі документів, необхідних для отримання візи, оформлених відповідно до вимог Консульства (Посольства), і в терміни, зазначені на сайті Консульства (Посольства) в залежності від країни поїздки, в результаті чого стає неможливим здійснити подорож в зазначені в договорі на туристичне обслуговування терміни.

В яких випадках страхова компанія відмовляється компенсувати витрати, пов'язані з відмовою в подорож?

Чи не компенсуються витрати, пов'язані з відмовою від подорожі, з таких причин:

- Травми і захворювання застрахованого або його найближчих родичів, для лікування яких досить і амбулаторного лікування. Або травми, отримані в стані алкогольного, токсичного або наркотичного сп'яніння.

- Вагітність і будь-які погіршення здоров'я, пов'язані з нею.

- Навмисна спроба самогубства, самогубство або членоушкодження, вчинене іншою особою за змовою.

- Арешт або затримання правоохоронними органами застрахованої особи або його родичів.

- Неправильно оформлені документи, паспорти, проїзні квитки, туристичні путівки, інші документи.

- Термін виїзду переноситься туристичною компанією або перевізником.

- Скасування діяльності туристичної компанії або компанії перевізника.

- Виробнича необхідність, що вимагає негайного повернення туриста з відпустки.

- Страховий випадок пов'язаний з ядерним вибухом, війнами, терактами, громадянськими війнами, страйками.

- Великі стихійні лиха або інфекційні епідемії, що вимагають введення карантину.

- Чи не відшкодовується моральна шкода або очікувана вигода, якщо поїздка відбувається з комерційною метою.

Які умови страхування від невиїзду?

 До основних умов договору страхування від невиїзду є наступні:

            Страхова сума (покриття) дорівнює вартості придбаного авіаквитка.
            Застрахованими від невиїзду можуть бути тільки громадяни України, на нерезидентів страхування даного типу не поширюється.
            Мінімальний термін оформлення страхового договору не менш ніж за 14 днів до дати вильоту з візових та безвізовим країнам.
            Страховий тариф (сума страхового поліса) для осіб від 0 до 70 років становить 5% від вартості авіаквитка і оплачується додатково. З особами, старше 70 років договору страхування даного типу не укладаються.
            Франшиза - що не відшкодовується (страховою компанією) частина збитку, понесеного Застрахованою особою внаслідок відмови від поїздки.

Обмеження по невихід візи (франшиза):

20% від суми страхової виплати по кожному страховому випадку, якщо протягом останніх 5 (п'яти) років не було відмов у видачі в'їзної візи в країну (країни), куди планується поїздка, для всіх застрахованих осіб за цим Договором

Не приймаються на страхування клієнти, за якими в термін понад 5 (п'ять) останніх років були відмови у видачі в'їзної візи в країну (країни), куди планується поїздка, для всіх застрахованих осіб за цим Договором.

Я планую летіти зі своєю сім'єю в Іспанію. Чи можу я придбати через Вас чартерні авіаквитки на всіх, але страховку від невиїзду оформити тільки на себе? У разі відмови мені у візі мені компенсують вартість усіх квитків?

Ні. Страхова компанія поверне Вам вартість тільки Вашого авіаквитка (за мінусом франшизи). Для того, щоб Ви могли повернути вартість всіх авіаквитків Ваших родичів, Ви повинні також їх включити в програму страхування від невиїзду. Також потрібно надати надати документи, що підтверджують родинний зв'язок та ОРИГІНАЛ листи про відмову з консульства.


Мій рейс до Хорватії, на який я придбав чартерні авіаквитки, був скасований туроператором. Але я сплатив на курорті вартість розміщення вілли для своєї сім'ї і інші додаткові послуги. Чи покриє страхова дані витрати?

Даний випадок не є страховим, так як мова йде про добровільну відмову замовника рейсу (туроператора) від виконання замовленого ним рейсу. За міжнародними правилами авіаперевезень туроператор зобов'язаний компенсувати Вам вартість сплаченого авіаквитка. Якщо Ви бажаєте застрахувати загальну вартість своєї поїздки, Вам необхідно самостійно звернутися в страхову компанію на предмет даного виду страхування.

У будь-якому випадку, навіть при дотриманні умов зі страхування від невиїзду страхова відшкодує Вам лише вартість авіаперельоту.


страхуваня авіаквитка Мене не пропустили на паспортному контролі в аеропорту через помилки в візі. Чи відшкодує страхова компанія мої витрати в даному випадку?

Даний випадок не підпадає під категорію страхової події. Зазначена ситуація - це ненадання послуг в силу неправомірних (недобросовісних) дій третьої сторони (турфірми або співробітника посольства), до якого Ви маєте право звернутися з вимогою про компенсацію. Страхова компанія в даному випадку не відшкодовує Ваш збиток.