Amadeus і Routehappy by ATPCO об'єднують зусилля, щоб вивести покупку авіаквитків на новий рівень
Угода дозволить інтегрувати таргінг мультимедійний контент авіакомпаній від Routehappy в системи Amadeus
При здійсненні покупок через Інтернет ми, як правило, бачимо, що купуємо. Однак при бронюванні авіаквитків в даний час все виглядає трохи інакше. Найчастіше ви отримуєте тільки інформацію, що стосується ціни або розкладу. А тепер уявіть, що при бронюванні перельоту у вас з'являється можливість побачити, який тип місця вам дістанеться, як виглядає салон, які послуги доступні під час польоту, а також ви можете відразу придбати квиток в лаунж-зону або підвищити клас обслуговування до преміум-рівня .
Саме цю мету і переслідує партнерство між Amadeus і Routehappy by ATPCO, чиї рішення стали галузевим стандартом для роботи з інтерактивним контентом авіакомпаній. Завдяки цій угоді розширений контент Routehappy буде інтегрований в систему Amadeus, що дозволить авіакомпаніям показувати ключові відмінні риси своїх продуктів через різні канали Amadeus. Серед контенту Routehappy, який буде представлений в платформі Amadeus, - універсальні атрибути продукту (Universal Product Attributes, UPAs), в тому числі заголовки, описи і фотографії.
Мандрівники і турагенти зможуть використовувати комплексний контент через різні рішення Amadeus, в тому числі через Selling Platform Connect. В рамках договору про редистрибуции, першого подібного угоди для Routehappy by ATPCO, онлайн тревел-агентства також отримають доступ до розширеного контенту авіакомпаній через Amadeus Web Services і зможуть демонструвати цей контент безпосередньо мандрівникам.
«Працюючи разом, Amadeus і Routehappy відкривають величезні перспективи для авіакомпаній, допомагаючи їм диференціювати свою пропозицію під час роботи з офлайн і онлайн тревел-агентствами по всьому світу, - говорить Роберт Альберт (Robert Albert), головний виконавчий директор Routehappy by ATPCO. - Наша місія полягає в забезпеченні більш ефективної монетизації покупок авіаквитків. Ми однаково добре працюємо на будь-якій платформі, з будь-яким каналом і будь-якими способами доставки, допомагаючи авіалініям диференціювати свої пропозиції у всіх каналах продажів, як прямих, так і непрямих. Наше партнерство з Amadeus - величезний крок вперед, який допоможе впровадити наочний контент в пропозицію авіакомпаній по всьому світу. Ми раді тісній співпраці з Amadeus щодо подальшого поліпшення користувацького досвіду при купівлі авіаквитків і додаткових послуг».
«Наше партнерство з Routehappy є частиною нашого зростаючого пакету інструментів мерчендайзингу для авіаліній і продавців туристичних послуг, - говорить Десіус Валморбіда (Decius Valmorbida), старший віце-президент по туристичним каналам в Amadeus. - Фотографії, відеоролики і опису сприятимуть підвищенню конверсії і допоможуть авіалініям диференціювати свої пропозиції. У той же час з їх допомогою туристичні агентства зможуть пропонувати своїм клієнтам більш повне, комплексне обслуговування. Сьогодні мандрівники потребують нових інструментах для порівняння пропозицій від різних постачальників туристичних послуг, і, на наш погляд, мультимедійний контент допомагає задовольнити цю потребу. Routehappy вже успішно працює більш ніж з 65 замовниками, в тому числі з найбільшими перевізниками, такими як United, Avianca і Turkish Airlines, і наша співпраця є логічним продовженням цієї роботи».
Інтеграція мультимедійного контенту Routehappy в систему Amadeus буде завершена протягом 2018 року.
Новий контент доповнить собою представлені в системах Amadeus пропозиції і можливості мерчендайзингу, які вже пропонуються авіакомпаніям і продавцям туристичних послуг.