Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Лоукост easyJet & Amadeus - вигідний симбіоз для туристичного ринку

Найбільша британська лоукост-авіакомпанія easyJet і компанія Amadeus продовжили своє багаторічне партнерство. Перепідписання договору про співпрацю дозволить всім клієнтам Amadeus зберегти за собою конкурентну перевагу в швидкості бронювання авіаквитків цього перевізника, зберігаючи пріоритетний доступ до системи тарифів easyJet за допомогою глобальної дистрибутивної системи Amadeus.

 

easyJet - один з найбільш великих в Європі лоукост-перевізників, який виконує внутрішні і міжнародні рейси по 387 напрямках. Основні з них: Женева, Берлін, Лондон, Ньюкасл, Амстердам, Базель, Орлі, Брістоль, Копенгаген, Турин, Рим, Прага, Мюнхен, Ніцца, Париж, Піза і Мадрид. easyJet і Amadeus почали свою співпрацю в 2007 році. У наступні роки easyJet стала першим авіаперевізником, що працюють з інноваційною системою Amadeus під назвою Light Ticketing, яка дозволяє туристичним агентствам бронювати квитки easyJet, а також будь-яких інших авіаперевізників, забезпечуючи зв'язок між авіакомпаніями і системою Amadeus допомогою XML-технології.

easyJet активно використовує це рішення для продажу своїх товарів. Як зазначає Head of Business в easyJet Ентоні Драрі (Anthony Drury): «easyJet - один з перших бюджетних авіаперевізників, який почав пропонувати свій контент туристичним агентствам через непрямий канал. Вкрай важливо продовжувати наше співробітництво з Amadeus, максимально використовуючи систему Light Ticketing і такі ключові продукти, як Inclusive і корпоративні тарифи ».

Продовження партнерства підтримає стратегію easyJet, яка передбачає орієнтацію на бізнес-перевезення і дає діловим мандрівникам можливість швидко та легко бронювати вигідні бізнес-продукти авіакомпанії (тарифи Inclusive і Flexi Fares). «Близько 20% пасажирів easyJet - бізнес-мандрівники, і ми продовжуємо дотримуватися розробленої в 2010 році стратегії, спрямованої на розвиток нашої компанії в секторі бізнес-подорожей», - говорить Ентоні Драрі.

Десіус Валморбіда (Decius Valmorbida), віце-президент Amadeus по маркетингу дистрибутивних продуктів, доповнює: «В ході свого дев'ятирічного співробітництва easyJet і Amadeus домоглися хороших результатів. Разом ми впровадили нові ініціативи та інноваційні технології, які не мають рівних в тревел-індустрії. І ми пишаємося співпрацею з таким прогресивним гравцем ринку, як easyJet ».

Компанія Amadeus співпрацює більш ніж з 90 бюджетними і гібридними компаніями, на які припадає 80% від усіх проданих у світі квитків в даному сегменті. У першому півріччі 2016- го обсяг бронювання квитків бюджетних і гібридних авіаперевізників в системі Amadeus збільшився на 17%.