Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Новини Авіакомпаній, акційні ціни на квитки, спеціальні пропозиції

Бронювання Turkish Airlines

У документі про дебетовом авізо (Debit Memo) і регламенті бронювання Turkish Airlines вказані норми використання GDS (глобальної дистриб'юторської системи) з метою захисту агентств від санкцій авіакомпаній. Регламент однаковий для всіх агентств, незалежно чи мають вони акредитацію IATA (Міжнародної асоціації повітряного транспорту) чи ні.

Агентство несе відповідальність з того моменту, як отримує доступ до системи бронювання Turkish Airlines. Саме тому співробітники агентства повинні бути добре обізнані і пройти навчання щодо поточного регламенту і порядку роботи Turkish Airlines. Усі транзакції агентства уважно відслідковуються, а будь-які транзакції з помилками відображаються в регулярних звітах. За всі транзакції з помилками в розділі Бронювань виставляється ADM (дебетове авізо агентства) в розмірі 35 € за кожен код бронювання (PNR).

Дотримання зазначеного вище регламенту вигідно всім сторонам і гарантує більш високий рівень обслуговування пасажирів.

Групові бронювання

Транзакції, пов'язані з пасивними груповими PNR

Якщо квитки для пасажирів в активному груповом у бронюванні, зареєстрованому в системі Turkish Airlines, виписуються з допомогою створення пасивних індивідуальних замовлень, в пасивному бронюванні повинна бути вказана інформація TCP (To Complete Party), щоб система не відхилила транзакцію. Перед входом в EOT, будь ласка, вкажіть в PNR наступну інформацію TCP: 3OSI TK TCP30 (кількість пасажирів в груповому бронюванні).

Процедура бронювання

Читати далі

Розшифровуємо авіаквиток

 Кожен, хто хоч раз літав на літаку, отримував паперову або електронну версію авіаквитка. Насправді на ньому міститься багато інформації, на яку далеко не всі пасажири звертають увагу. Для своїх користувачів ми вирішили привести розшифровку даних, які можуть перебувати на квитку.

Давайте уважніше розглянемо загальні умовні позначення, які вказуються на авіаквитку.

Name of passenger - ім'я пасажира, вказане тільки в латинській транскрипції (також пишеться і в закордонному паспорті). Після прізвища через слеш прописується повністю ім'я або його перша буква, підлогу (MRS / MSS - міс чи місіс, MR - містер). Міжнародні норми допускають в цьому полі до трьох помилок, але якщо вони не спотворюють звучання.

From / To - звідки і куди летить літак (його маршрут). Пункт відправлення, на виділеному кольором полі, вказується в латинській транскрипції і для цього польотного купона. Якщо в місті знаходиться кілька аеропортів, то за назвою йде 3 літери його коду.

Для Москви: SVO - Шереметьєво-2, DME - Домодедово, VKO - Внуково.

Stopover - індикатор, на якому може стояти X / O (ні / так). Якщо в цьому пункті буде зупинка більш, ніж на 24 години (за маршрутом, називається «стоповер»), то в цьому полі буде стояти «О» або воно буде порожнім. Якщо цей пункт - транзитний, то в цьому полі буде стояти «Х». Використання стоповера впливає на загальну ціну квитка через аеропортових такс, адже якщо «стоповер» відсутній, то можна знизити вартість квитка, так як деякі такси можна буде не платити.

Читати далі

Справка по авіаквиткам Turkish Airlines

Чи можу я оформити повернення після покупки квитка?

Ви можете скасувати квиток, але можливість повернення залежить від правил тарифу для конкретного типу квитка. Дізнатися інформацію про правила тарифу для Вашого квитка можна в розділі "Мої рейси". Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку Правила тарифів.

 Чи поширюються знижки на членів сімей військовослужбовців?

Подружжя та діти (від 2 до 12 років) військовослужбовців, які несуть службу в Туреччині в миротворчих військах Північного Кіпру, мають право на знижку 25% на авіатарифи. Знижка не надається при замовленні квитків на сайті (на turkishairlines.com або за допомогою мобільного додатку). Для отримання більш ...

Чи існують спеціальні тарифи і знижки на придбання квитків для дітей?

Знижки для дітей від 2 до 12 років, які займають окреме місце, залежать від маршруту і класу обслуговування. Щоб отримати знижку на квиток для дитини, перед польотом Вам необхідно пред'явити документ, що підтверджує вік дитини. Для отримання більш докладної інформації відвідайте сторінку Правил.

Чи існують спеціальні тарифи і знижки на придбання квитків для немовлят?

Читати далі

Візьміть з собою більше багажу

Ви хочете взяти з собою більше багажу, ніж допустимий по нормі кількість? Це легко оформити на вебсайті KLM.com. Крім того, Ви отримаєте знижку за провезення багажу понад норму від стандартної вартості, яку Ви повинні були б заплатити в аеропорту.

Візьміть з собою більше багажу зі знижкою

Ваш чемодан на пару кілограм важче, ніж треба? Виключіть необхідність платити збір за провезення багажу понад норму в аеропорту і просто забронюйте додаткове місце багажу (до 23 кг!) Онлайн. На сайті KLM.com можна отримати знижку!

Учасники програми Flying Blue рівня Ivory отримують знижку в розмірі 10 євро на перше місце оплачуваної реєстрованого багажу, подорожуючи в економічному класі на рейси, що виконуються AIR FRANCE або KLM по всьому світу (окрім рейсів між Європою і США, Канадою і Мексикою).

Як сплатити додатковий багаж

Ви можете оформити провезення додаткового багажу зі знижкою, і навіть забронювати провезення особливого багажу, наприклад, спортивного спорядження, на вебсайті KLM.com:

  • Забронювали квиток на рейс? Увійдіть в розділ Подорожі (Ви також можете здійснити оплату милями!)
  • Під час бронювання квитка на рейс
  • Під час реєстрації на рейс

У разі, якщо застосовуються кілька зборів, збори підсумовуються. Провезення додаткового багажу можна оформити онлайн на вебсайті KLM.com, якщо:

  • Ви вилітаєте з певного ряду аеропортів
  • Частина вашого маршруту або весь маршрут здійснюється іншою авіакомпанією
  • Ваш маршрут включає поїздку на автобусі або на залізниці
В цьому випадку ви можете оформити провезення додаткового багажу в аеропорту на стійці реєстрації, сплативши збір.

Спортивне спорядження та інші предмети

Ви можете провозити деякі види спортивного спорядження та інші предмети замість основного місця реєстрованого багажу або замість додаткового місця реєстрованого багажу, придбаного онлайн на вебсайті KLM.com. Попереднє бронювання провезення не потрібно.

Наступні предмети розглядаються як 1 місця реєстрованого багажу, макс. вага 23кг (50 фунтів):

  • Спорядження для підводного плавання (за винятком балонів для кисню)
  • рибальське спорядження
  • Сумка для гри в гольф
  • Лижі, в тому числі водні, і спорядження для сноубордингу
  • Музичний інструмент, сума вимірів якого не перевищує 158 см (62 дюйми) (Д + Ш + В)
  • Весільна сукня
  • Інші предмети, сума вимірів яких не перевищує 158 см (62 дюйми) (Д + Ш + В)

Зверніть увагу: провезення інших видів спортивного спорядження та інших предметів можливий тільки за умови його оплати за спеціальними розцінками і попередньому бронюванні через Відділ бронювання KLM.

Вантажне перевезення багажу

На жаль, авіакомпанія KLM не провадить провезення наступних предметів:

  • Місця реєстрованого багажу вагою понад 32 кг (70,5 фунтів) кожне
  • Більше 10 місць реєстрованого багажу на одного пасажира
  • Предмети, сума вимірів яких перевищує 406 см (159 дюймів) (Д + Ш + В)
  • Особливий, крихкий або інший незвичайний багаж

Ми рекомендуємо Вам зв'язатися з місцевою транспортною компанією з питання транспортування подібного багажу.

Читати далі

Реєстрація в аеропорту

Проста і швидка реєстрація через кіоск самообслуговування

Реєстрація онл айн є найшвидшим і простим способом реєстрації на рейс. Якщо Ви не можете зареєструватися онлайн , то Ви можете зареєструватися у кіоску самообслуговування в аеропорту.
Виконавши кілька простих кроків, Ви можете зареєструватися на рейс і зареєструвати які подорожують з Вами пасажирів. Так само як і під час реєстрації онлайн , Ви зможете вибрати для себе місце за бажанням. 

Як працює кіоск самообслуговування:
Крок 1 
Вставте Ваш паспорт або карту постійного пасажира, або ж введіть номер Вашого квитка або код бронювання.На екрані з'являться дані Вашого бронювання.
крок 2 
Виберіть місце на посадочній карті. Ви також можете придбати місце в зоні Economy Comfort, місце з додатковим простором для ніг або місце за вибором. При бажанні Ви зможете придбати підвищення класу обслуговування до рівня Світового бізнес класу! Для придбання підвищення класу обслуговування Вам потрібно лише кредитна карта.
крок 3 
Роздрукуйте Ваш посадковий талон.
крок 4 
У Вас є зареєстрований багаж? Вам достатньо просто здати його в найближчому пункті здачі багажу, і Ви можете пройти до виходу на посадку. Приємного Вам подорожі! 
Якщо Ви вже зареєструвалися, то Ви можете також скористатися кіосками для того, щоб роздрукувати Ваш посадковий талон. Кіоски самообслуговування працюють цілодобово в аеропорту Амстердама Схіпхол. У більшості інших аеропортів Ви можете скористатися кіосками для реєстрації і роздруківки посадкових талонів не менше ніж за дві години до відправлення рейсу.

Реєстрація на рейси в Азію 
Читати далі

Як можна зареєструватися на рейс онлайн?

Увійти до системи 
Введіть номер Вашого квитка або код бронювання і номер рейсу, або Ви можете увійти в систему за допомогою Вашої електронної адреси та пароля або Вашого номера Flying Blue і PIN-коду. 

Крок 1 - Ваші дані 
Виберіть рейси і, якщо потрібно, Ваших супутників, яких Ви бажаєте зареєструвати. 

Крок 2 - Додаткові послуги 

  • Виберіть місце або оформите місце підвищеної комфортності . І якщо Ви подорожуєте один / одна, Ви можете використовувати послугу Meet & Seat щоб дізнатися, хто ще буде в числі пасажирів на Вашому рейсі авіакомпанії KLM.
  • Замовте харчування з меню на вибір для міжконтинентальних рейсів авіакомпанії KLM, що відправляються з Амстердама
  • Ви отримуєте знижку при реєстрації додаткового багажу за окрему плату.

Крок 3 - Роздрукувати документи 
Роздрукуйте посадковий талон для себе і всіх осіб, які подорожують з Вами. Ви також можете відправити посадковий талон по електронній пошті кому-небудь, хто роздрукує його для Вас, або ж роздрукувати талон за допомогою кіоску самообслуговування в аеропорту.

Або отримати електронний посадковий талон ...

Читати далі

МАУ авіаперельоти пасажирів з Польщі та Туреччини

Найбільша українська авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" планує поборотися за клієнтів на місцевих ринках своїх конкурентів - польської LOT і Turkish Airlines. Про це минулого тижня на прес-конференції в Києві повідомив президент МАУ Юрій Мірошников.

"Ми розуміємо привабливість українського хаба в Борисполі. І в той же час відчуваємо брак власного українського ринку. Тому ми шукаємо для себе додаткові ринки. Польща - країна з великим і добре забезпеченим населенням. Тому регіональна програма в Польщу - це спроба отримати доступ до додаткового ринку. На досягнення цієї мети спрямовані наші плани ", - сказав він.

Нещодавно компанія МАУ звернулася в Державну авіаційну службу України з проханням видати їй права на регулярні щоденні польоти з Києва до чотирьох регіональних аеропорту Польщі - Гданськ, Краків, Познань і Вроцлав. Зараз МАУ літають в цю країну тільки в Варшаву. 

Що стосується Туреччини, то за цим напрямком МАУ планують додати на регулярній основі маршрут в Ізмір. Зараз авіаперевізник літає в Стамбул і Анкару."При тому, як турки добре позиціоновані в світі, ми вмудряємося тягнути пасажирів зі Стамбула транзитом через Київ на зовнішній світ. Ми відкрили Анкару. І ми теж тягнемо звідти. Ми хочемо відкрити Ізмір", - сказав Мірошников.Правда, поки що МАУ не можуть отримати права на цей маршрут, оскільки Ізміра немає як кінцеву точку маршруту в міжурядовій угоді про авіасполучення між Україною і Туреччиною.

Але Польща і Туреччина - не єдині країни, польоти в які планують розвивати "Міжнародні авіалінії України", в тому числі для свого транзитного потенціалу. За словами Мірошникова, в 2018 р авіакомпанія планує розглядати можливість відкриття ще одного напряму в регіон Перської затоки. Зокрема, це можуть бути напрямки в Катар, Кувейт і ще один, не названий поки що пункт призначення.

Через п'ять років авіакомпанія МАУ планує довести частку транзитних пасажирів до 60% :: МАУ

Разом з тим МАУ зіткнулися з несподіваними труднощами при відкритті другого регулярного напрямки в Китай (зараз компанія літає тільки в Пекін). "Авіаційна влада [Китаю] ввели заборони на відкриття нових рейсів, наприклад, в Шанхай, Гуанчжоу, на збільшення кількості частот в Пекін для всіх перевізників", - сказав Мірошников. За його словами, ці заборони пов'язані з оцінкою китайської влади стану аеропортів і необхідністю поліпшення інфраструктури для забезпечення якості польотів. "Тому ми працюємо зараз над тим, щоб все-таки знайти механізми, як туди полетіти", - сказав Юрій Мірошников.

Разом з тим президент МАУ стримано оцінює втрату російського ринку. За його словами, до моменту заборони на польоти між двома країнами МАУ через зниження попиту скоротили як число напрямків, так і частоту польотів до Росії, залишивши тільки рейси в Москву, Санкт-Петербург і Калінінград. "Сьогодні ми в набагато більшому ступені страждаємо немає від того, що втрачено цей ринок, хоча це теж погано, а від того, що ми повинні облітати повітряний простір [Росії], що дуже сильно подовжує наші маршрути. Але ж інші через нього літають безпосередньо ", - звертає увагу президент МАУ. Мірошников наводить приклад з авіакомпаніями Belavia і LOT, які можуть запропонувати транзитним пасажирам з Казахстану до Європи рейси коротше на 1,5-2,0 ч, ніж у МАУ. 

Крім того, в найближчі кілька років "Міжнародні авіалінії України" розглядають можливість відкриття рейсів в Сінгапур, Гонконг.

Також в МАУ не забувають і про регіональні аеропорти України. Юрій Мірошников зазначив, що авіаперевізник придивляється до напрямку Вінниця-Київ. Крім того, МАУ зацікавлені в Полтаві та Ужгороді.

В цілому зараз частка транзиту у МАУ становить приблизно 50%. Через п'ять років авіакомпанія планує довести її до 60%.

Натисніть, щоб розгорнути закінчення матеріалу >>
Для того, щоб відразу бачити матеріали цілком, пройдіть просту реєстрацію або авторизуйтесь на сайті.
У п'ятирічній перспективі МАУ ставлять перед собою досить амбітні завдання як по збільшенню парку ПС, так і по нарощуванню пасажиропотоку. "Ми по два рази в рік переоцінюємо свої плани. На сьогодні ситуація виглядає приблизно так: 2020 року - близько 60 літаків і 12 млн пас., 2022 г. - близько 80 літаків і 17 млн пас.", - говорить Юрій Мірошников.

Читати далі

Business Class Saver - великий комфорт за низькою ціною

 Починаючи з 13 вересня пасажири авіакомпаній Austrian Airlines, Lufthansa і SWISS можуть насолоджуватися комфортним подорожжю в Європу в бізнес-класі за привабливою ціною. Тариф Business Class Saver підходить для клієнтів, хто любить літати з комфортом, але не потребує повної гнучкості тарифу. Тариф Business Class Saver доступний на прямих перельотах в класах бронювання P, Z і D. На рейсах з пересадкою новий тариф може бути заброньовано в класах P і Z. 

Послуги, що входять в тариф:
- Провезення 2 місць багажу вагою до 32 кг 
- Провезення 2 місць ручної поклажі вагою до 8 кг 
- Доступ в зал очікування 
- Резервування місця в салоні 
- Прискорене проходження контролю служб безпеки (7) 
- Пріоритет при посадці на борт 
- Сусіднє крісло завжди залишається вільним 
- Їжа та напої 
- Газети та журнали 
- Преміальні милі, статусні милі, милі select і милі HON Circle 

Умови тарифу: 
- перебронювати: неможливо 
- Повернення квитка: неможливо 
Читати далі

Покращені умови повернення квитків, заброньованих за тарифом Economy Flex

З 11 липня 2016 року (дата оформлення квитка) в разі поєднання тарифів з тарифом Economy Flex авіакомпанії Austrian Airlines і Lufthansa будуть розраховувати збір за повернення квитка пропорційно (правила компонентів тарифу) - авіакомпанія SWISS ввела це зміна 3 травня 2016 року. 

У разі повернення квитків в обидві сторони, заброньованих за тарифом Flex (невикористаний квиток), сума збору підвищиться з 120 євро до 130 євро. 

 Приклад 1: Поєднання тарифів Classic (CLS) і Flex (FLX); квиток, заброньований по тарифу Flex, що не використаний, і його необхідно повернути: 
• До сих пір при поверненні вартості квитка списувалася повна сума збору за повернення квитків туди і назад в розмірі 120 євро. 
• Тепер сума повернення буде розраховуватися так само, як і колись, але збір за повернення квитка становить всього 65 євро. 

Приклад 2: Зворотний квиток заброньовано за тарифом Flex (FLX), використаний тільки квиток туди, зворотний квиток необхідно повернути: 
• Використаний сегмент розраховується, як і раніше, на основі польоту в одну сторону. Проте, збір за повернення невикористаного зворотного квитка становить всього 65 євро. 

Враховуйте також ці зміни при використанні інструменту для проведення процедури повернення. 
Читати далі

Нові тарифи для європейських маршрутів Lufthansa Group

 Авіакомпанії, що входять в Lufthansa Group - Austrian Airlines, Lufthansa і SWISS - вводять нову концепцію ціноутворення на європейських маршрутах.
SWISS (LX): 
• Для бронювань і подорожей з 23 червня 2017 року
Austrian Airlines (OS) і Lufthansa (LH): 
• Для бронювань з 28 липня 2017 року та подорожей з 1 жовтня 2017 року.
Завдяки трьом різним варіантам тарифу економічного класу в кожному класі бронювання мандрівникам надається більший вибір. Нові тарифи будуть відображати фіксовані послуги, включені в ціну, а також різні умови зміни бронювання і повернення квитка. Таким чином, пасажири завжди зможуть вибрати тариф, найкращим чином відповідає їхнім потребам, і платити тільки за ті послуги, якими вони дійсно хочуть скористатися. 

Наприклад, з новим тарифом Light від 5520 UAH * пасажири, які подорожують тільки з ручною поклажею, яких не цікавлять гнучкі умови квитка, зможуть заощадити € 40 в порівнянні з тарифом Classic. Цей тариф дозволяє також за додаткову плату зарезервувати віддати перевагу розташуванню на борту і провезти одне місце багажу. 

З іншого боку, пасажири, які не бажають обходитися без вже звичних стандартів, можуть забронювати тариф Classic від 6490 UAH *, який автоматично надає право на отримання ряду послуг, в тому числі резервування місця в салоні і безкоштовний провіз багажу. Якщо ж пасажиру захочеться більш широких можливостей, наприклад, безкоштовного зміни бронювання, тариф Flex від 9330 UAH * - ідеальний вибір. 

Незалежно від обраного тарифу послуги провезення ручної поклажі, надання харчування на борту, а також нарахування преміальних, статусних миль і миль select як і раніше залишаються доступні кожному пасажиру Austrian Airlines, Lufthansa і SWISS. Володарі статусів HON Circle, Senator, Frequent Traveller і Star Alliance Gold, які забронювали тариф Classic або Flex, зберігають свої звичайні привілеї. Однак новий тариф Light не включає безкоштовне резервування місця в салоні, безкоштовний провіз додаткового багажу або сумки для гольфу. Інші статусні привілеї, такі як доступ до залів очікування, залишаються незмінними для всіх тарифів. Для учасників програми SWISS Golf Traveller тариф Light не має на увазі безкоштовного провозу спорядження для гольфу. 

Короткий огляд нових тарифів

Light - базовий тариф і самий бюджетний варіант

Classic - стандартний тариф, що включає широкий ряд послуг

Flex - гнучкий тариф для тих, чиї плани можуть змінитися

Читати далі