Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Новини Авіакомпаній, акційні ціни на квитки, спеціальні пропозиції

Ручна поклажа в літак. дозволені предмети

Є кілька простих правил, які потрібно неухильно дотримуватися літаючи літаками як регулярними так і лоу-кост.

Хто ніколи ще не бував в аеропорту, для кого фраза «The plane is boarding» викликає подив, для тих, напевно, викликає деяке нерозуміння і часом навіть легкий мандраж список дозволених і заборонених предметів в ручній поклажі.

Для початку варто звернути увагу на допустимі габарити ручної поклажі. У різних авіакомпаніях допустимі габарити ручній поклажі різні, тому варто заглянути на сайт авіакомпанії, якій полетите, і уточнити необхідну інформацію. Шукайте в розділі «Cabin luggage». Як правило, розміри сумки або маленького валізи варіюються від 42х32х25 см до 56х45х25 см. Щодо ваги - від 5 до 10 кг.

А тепер розглянемо списки дозволених і заборонених предметів, що провозяться в ручній поклажі

Дозволені предмети в ручній поклажі:

  • Комп'ютерна техніка. Ви можете спокійно взяти в дорогу ноутбук або планшет. Однак проходячи огляд обов'язково дістаньте техніку з сумки і покладіть в окремий лоток.
  • Рідини до 100 мл. Дозволено перевозити рідини в тарі об'ємом не більше 100 мл. До цієї категорії відносяться і крему, і гель для душу, і тональний крем, і спреї, і алкоголь, і вода і все інше. Загальною складністю обсяг всіх рідин не повинен перевищувати 1 літра. Тобто ви можете провозити до 10 різних тюбиків, баночок і пляшечок до 100 мл кожна. Не забудьте упакувати все рідини в спеціальний пластиковий пакет!
  • Одяг та взуття. Звичайно ж вам ніхто не забороняє залишити в ручній поклажі одяг або взуття, яка не влізла в зареєстрований багаж.
  • Їжа. З цим пунктом потрібно бути дуже обачним. Можна в ручній поклажі перевозити, наприклад, фрукти або булочки, однак зверніть увагу на список заборонених товарів, що ввозяться і вивозяться продуктів з / в країну, в або з якої летите.
  • Рідини, придбані в магазинах безмитної торгівлі, іншими словами Duty Free. Ви можете брати на борт літака, куплені в Duty Free рідини (найчастіше це алкоголь) в тих розмірах, які дозволені в країні прильоту. Не забувайте про митні правила! Також зверніть увагу, що куплені в магазинах безмитної торгівлі рідини повинні бути упаковані в спеціальний пластиковий пакет, і не повинні розкриватися ні перед посадкою на борт літака, ні, власне, на борту.
  • Сигарети, запальнички, трубки. Можна провозити, однак, що стосується запальнички, дозволено не більше 1 штуки на пасажира.
  • Медикаменти. Не варто, звичайно ж, брати з собою цілу аптечку з дому. Проте, якщо ви візьмете з собою 2-3 маленьких упаковки препаратів, скажімо, від алергії і від спазмів, це не викличе зайвих питань. Однак все ж краще, щоб таблетки були в упаковці з інструкцією, щоб при питанні охоронця, ви змогли з незворушним обличчям показати, що ви просто завбачливий людина, а не наркодилер.
  • Музичні інструменти, спортивний інвентар. Як правило, за провезення даних предметів стягується окрема плата.
    заборонені предмети

Заборонені предмети в ручній поклажі:

  • Гази (стислі, зріджені, займисті, не займисті, отруйні) наприклад, балони для газових пальників, пропан, бутан, рідкий азот, газові балони зі стисненим газом, балони для підводного плавання, аерозолі. Сюди ж відносяться дезодоранти в аерозольних балончиках. Або вам доведеться здати його в зареєстрований багаж, або варто взагалі від нього відмовитися.
  • Їдкі і корозійні речовини - кислоти, луги, батареї з рідинними елементами, ртуть і ртутно-містять прилади. Це правило стосується і валіз, портфелів і сейфів з вбудованими механізмами з літієво-іонними батареями.
  • Вибухові предмети - феєрверки, сигнальні ракети, боєприпаси, включаючи порожні гільзи і детонатори.
  • Зброя. Ні в якому вигляді. Часом хочеться відвезти зі східної країни витончений сувенір у вигляді шаблі, наприклад. Не ризикуйте! Для провезення зброї необхідно спеціальний дозвіл, який оплачується окремо, і яке узгоджується з авіакомпанією заздалегідь.
  • Радіоактивні речовини.
  • Окислюються речовини, наприклад, відбілюючий порошок і пероксиди. Краще купіть будинку.
  • Отруйні (токсичні) і інфекційні речовини - такі як засоби від комах, гербіциди, матеріали з живими вірусами. Навіть засіб для зняття манікюру краще залишити в регистрируемом багажі.
  • Гострі предмети. Сюди також відносяться манікюрні ножиці, спиці для в'язання та інше.

Вивчивши ці два нехитрих списку, ви будете підготовлені до польоту до зубів. Додати до цього роздруковані квитки на літак, цікаву книгу як засіб від нудьги і карколомну посмішку в передчутті довгоочікуваного відпочинку, і все, ви готові до польоту на всі 100!

Читати далі

Міжнародна асоціація повітряного транспорту Опублікував нові правила перевезення ручної поклажі в літаках. Тепер сумки або валізи, які можна брати з собою, повинні бути менше.

Зараз розмістити ручну поклажу в літаках часто буває проблематично. Особливо, якщо заходиш в літак одним з останніх. Щоб таких ситуацій стало менше і місць вистачало всім, міжнародна асоціація повітряного транспорту змінила норми перевезення ручного багажу.

Поки що максимальні габарити найчастіше такі: висота - 56 сантиметрів, ширина - 36, а глибина - 23 сантиметри. Оновлені стандарти відрізняються не радикально, але, ймовірно, новий чемодан все ж купити доведеться. В асоціації кажуть, що вже ведуть переговори з виробниками, включаючи Samsonite і «Тумі» - вони почнуть випускати валізи зі спеціальною биркою, відповідно до нових стандартів.

Важливо, що ці правила не обов'язкові, а рекомендовані. Але про готовність їх прийняти вже заявили такі перевізники, як Lufthansa, Qatar Airways, Emirates і Cathay Pacific.

Читати далі

Авіакомпанія "LOT - Польські авіалінії"

 
 

LOT Polish Airlines - це сучасна авіакомпанія, що зв'язує нову Європу зі світом.

Щороку на борту наших літаків ми перевозимо майже 5 мільйонів пасажирів, надаючи їм можливість зручних подорожей від Варшави по 60 напрямам по всьому світу.

Ми є єдиною авіакомпанією в регіоні, яка пропонує прямі далекомагістральні рейси в Нью-Йорк, Чикаго, Торонто, Пекін, Токіо і Сеул - дивіться останнє оновлення маршрутної карти в усіх напрямках.

Варшава стала ефективним і конкурентоспроможним центральним хабом для Польщі і нової Європи. Добре продумана маршрутна мережа, швидкі стиковки, зручний час вильоту і прильоту, а також оптимальне розташування в центрі Європи зі зручною інфраструктурою аеропорту - ось ті переваги, які дозволяють нам забезпечити широкі можливості і зв'язок з регіоном. Так ми побудували наші лідируючі позиції в Центральній і Східній Європі.

Наш флот - один з наймолодших і ми є єдиною авіакомпанією в Європі, що використовує на далекомагістральних напрямках один із самих найсучасніших бортів в світі - Boeing 787 Dreamliner

Всі наші пасажири подорожують відповідно до своїх вимог .. Завдяки широкому спектру класів, тарифів, продуктів і послуг ми пропонуємо їм велику свободу планувати свою подорож, щоб воно приносило задоволення. Це також дозволяє нам бути першими у виборі, серед авіакомпаній, судячи з зростаючої кількості пасажирів в регіоні. Довіра клієнтів також підтверджується численними нагородами, які ми отримуємо щороку.

LOT - це люди, які сповнені позитивної енергії і здатності успішно поєднувати сучасність з традицією. Професійні екіпажі, серед яких найкращі пілоти, які стали чемпіонами світу в пілотуванні, служать нашим пасажирам кожен день з прихильністю і посмішкою. Ми пишаємося тим, що ми розвиваємо міжнародний Польський бренд разом.


У своїй роботі ми дотримуємося 5ти ключовим стратегічним принципам:

  1. Розвиток далекомагістральних напрямків
  2. Розвиток транзитного хабу в Варшаві
  3. Зростання пасажиропотоку
  4. Краще співвідношення попиту і пропозиції
  5. Мотивація і зміцнення команди.
Читати далі

Lufthansa - завжди зручний авіазв'язок з усім світом

Для того щоб Ви могли літати куди хочете і коли хочете, Lufthansa виконує близько 5000 рейсів в тиждень приблизно в 200 пунктів призначення по всьому світу. Lufthansa постійно розширює свою маршрутну мережу і часто коригує її у відповідь на побажання пасажирів.

Lufthansa - високоефективні вузлові аеропорти

Відмінна зв'язок з усім світом: вузлові аеропорти Lufthansa у Франкфурті і Мюнхені є одними з найбільш ефективних і пунктуальних в Європі. Невеликі відстані до виходів на посадку, чудовий сервіс для транзитних пасажирів і сучасні термінали з привабливими залами очікування і магазинами дозволяють зробити пересадку з мінімальними витратами часу і максимальним задоволенням.

Авіаподорож нового рівня: цифрові послуги Lufthansa

Для того щоб все, що пов'язано з Вашим польотом з Lufthansa, було максимально зручним і приємним, Lufthansa розробила інноваційні рішення, які супроводжують пасажирів на протязі всього їх подорожі: додатки Lufthansa з найактуальнішою інформацією і комплексними послугами дозволяють зробити її комфортною.

З цифровий багажної послугою Lufthansa Ви можете відстежувати статус своєї валізи через додаток і легко знайдете його в разі, якщо багаж буде доставлений не вчасно. Безкоштовна електронна преса для скачування гарантує, що у Вас на борту будуть матеріали для читання, які не займуть багато місця. З FlyNet®, платною послугою широкосмугового доступу в Інтернет від Lufthansa, Ви можете користуватися необмеженими можливостями для спілкування на борту рейсів великої протяжності.

Lufthansa робить Вашу подорож особливим

Подорожуючи рейсами Lufthansa, Ви насолоджуєтеся комфортом найсучасніших класів обслуговування - все 106 далекомагістральних авіалайнерів Lufthansa обладнані новітніми салонами і новітніми кріслами як в бізнес-класі, так і в економічному класі. У бізнес-класі Вам доставить велике задоволення ресторанне обслуговування Lufthansa. А завдяки крісла з безліччю налаштувань, яке трансформується в абсолютно плоску ліжко, Ваш переліт буде ще більш комфортним. На борту всіх рейсів Lufthansa в межах Німеччини та на європейських рейсах місце поруч з Вашим в салоні бізнес-класу завжди залишається вільним, що ідеально підходить для того, щоб попрацювати або відпочити під час польоту.

Читати далі

Тарифи авіакомпаній для студенів ISIC та молоді

 Авіатранспорт привертає швидкістю, зручностями і комфортабельністю, але відлякує ціною квитків (особливо студентів). Але поряд зі звичайними авіаквитками є спеціальні студентські, молодіжні та для викладачів. Власники карток (ISIC, ITIC, IYTC), мають можливість придбати авіаквитки за супер низькими цінами. До речі, практично всі успішні авіакомпанії світу надають авіаквитки за зниженими цінами і додатковим пільговими умовами для мандрівної молоді та викладачів.

Хто може користуватися пільговими авіаквитками?

  • студенти і аспіранти стаціонарної форми навчання будь-яких навчальних закладів;
  • власники картки ISIC-MAESTRO;
  • школярі, віком від 12 років власники картки ISIC;
  • викладачі, тренери будь-яких навчальних закладів - власники картки ITIC;
  • молодь, віком 12-25 років, власники картки IYTC.

Іноді знижки можуть поширюватися навіть на дружину, чоловіка або дітей.

Пільгові квитки для студентів, молоді та викладачів, можна придбати тільки в студентських офісах по всьому світу. Адреси та телефони таких офісів є в кожному такому авіаквитку. Завдяки студентським авіаквитків, що діють в 40 авіакомпаніях, можна полетіти практично в будь-який куточок земної кулі.

Які пільги має студентський квиток крім низької ціни?

  • Безкоштовне бронювання навіть за рік до дати вильоту.
  • Квиток може бути дійсним для польотів протягом цілого року (365 днів).
  • Зміна дати коштує всього 25-70 $ (залежить від авіакомпанії) в студентських офісах.
  • Адреси та телефони є в кожному квитку.
  • Купуючи квиток в одну сторону, ви платите близько половини вартості польоту туди-назад, а не 75% від невикористаного тарифу.
  • Квиток можна повернути протягом року з моменту викупу, при цьому Вам повернуть повну вартість квитка за вирахуванням 15% від невикористаного тарифу.
  • Можливість зупинки під час подорожі (наприклад, можна летіти в Париж через Будапешт, залишитися там, на день-два, щоб побачити місто, а потім летіти далі). Для такої зупинки Вам необхідно мати візу.

Тарифи авіакомпаній для студенів та молоді

Читати далі

Air France KLM і Travelport підписали угоду

 Компанія Travelport, провідний постачальник послуг дистрибуції та електронної торгівлі для глобальної індустрії подорожей, і Air France-KLM, лідер серед європейських авіакомпаній по далекомагістральним перельотів, оголосили про укладення нової угоди про дистрибуцію. Угода охоплює дистрибуцію брендованих тарифів і додаткових послуг Air France, KLM, а також регіонального перевізника HOP!

Користувачі Travelport GDS як і раніше будуть мати доступ до інноваційних інструментів, які крім можливості створення бронювання, дозволяють автоматизувати документообіг, процеси внесення змін до квитки, інтеграцію множинних джерел контента, автоматизацію інші важливих щодня затребуваних сервісів.

Компанія Travelport стала першою ГДС, що отримала статус агрегатора 3 рівня в рамках проекту IATA по створенню нової моделі дистрибуції (NDC) для цивільної авіації.

Ця угода також дозволяє клієнтам, обраним Air France, HOP! і KLM, отримувати доступ до окремого каналу дистрибуції через Travelport, завдяки якому вони отримають контент без додаткового збору за дистрибуцію, який стягується Air France KLM, починаючи з 1 квітня 2018 року.

Коментуючи угоду, Дерек Шарп, старший віце-президент Travelport і керуючий директор підрозділу Air Commerce, повідомив: «Ми раді підписання цієї угоди з Air France KLM, однією з провідних авіакомпаній Європи. Це продовження довгострокових відносин, завдяки якому був наданий більший вибір клієнтам Air France KLM. Ми з нетерпінням чекаємо продовження продуктивного партнерства, у міру впровадження нових технологій з авіакомпаніями ».

Емманюель Гайланд, віце-президент по дистрибуції Air France KLM, зазначив: «Travelport був відмінним партнером в процесі впровадження каналу прямих продажів в якості переходу до моделі дистрибуції NDC. Компанії Air France KLM і Travelport працюватимуть разом, щоб за допомогою NDC запропонувати нові тарифи, продукти і послуги учасникам ринку ».

Читати далі

За які порушення авіакомпанії нараховують штрафні санкції?

  1. Зміна прізвища та / або імені на іншого пасажира в одному замовленні
  2. Створення фіктивних або тестових бронювань в виробничому розділі системи бронювання або введення в замовлення фіктивних прізвищ пасажирів
  3. Створення в рамках одного пункту продажу дублікатів бронювань або множинних бронювань на одного пасажира, бронювання альтернативних сегментів в тому ж PNR (альтернативні сегменти повинні бути негайно вилучені при створенні підсумкового бронювання)
  4. Виписка авіаквитків без реально підтвердженого місця в PNR або оформлення авіаквитків зі статусами SA / RQ, за винятком випадків, дозволених Перевізником
  5. Невідповідність класу бронювання в PNR і / або в авіаквитку тарифу, за яким сплачено перевезення
  6.  Відсутність в PNR і / або авіаквитку паспортних даних пасажира, якщо це встановлено чинним законодавством, або, введення свідомо фіктивних паспортних даних
  7. Оформлення авіаперевезень (в тому числі в окремих бронюваннях) з порушенням мінімального стикувального часу, встановленого в системі бронювання
  8.  Не анулювання місць при відмові пасажира від авіаперевезення (в разі войдірованія, повернення або переоформлення авіаквитка)
  9.  Зміни на польотних сегментах в PNR з виписаним квитком без переоформлення авіаквитка
  10.  Ненадання маршрут / квитанції електронного пасажирського квитка на англійскій мові (при оформленні перевезення на території України)
  11. Недотримання технології створення / зміни запису про бронювання (PNR) в частині контактних даних пасажира в разі, якщо Агент самостійно не повідомив пасажира про зміну розкладу / скасування рейсу і перевізнику було завдано збитків та / або пред'явлені вимоги пасажиром і / або уповноваженими органами влади до Перевізнику
  12.  Бронювання менш ніж за 24 години до вильоту рейсу без оформлення авіаквитка і без повернення місць в систему протягом 30 хвилин після створення бронювання
  13. Анулювання бронювання і / або ануляція / повернення авіаквитка, вироблені без звернення пасажира або його уповноваженої особи з відмовою від перевезення
  14. Оформлення перевізного документа з бронювання, створеному організацією, яка не є прямим Агентом Перевізника (субагентом) або агентом BSP / ARC
  15. Чи не ануляція неактивних сегментів зі статусом HX / UC / UN / HL / NO
  16. Утримання місць на рейсі більш ніж на 30 хв. без створення бронювань
  17. Анулювання (войдірованіе) авіаквитка більш ніж через одну годину після його виписки в день вильоту або на рейс з датою вильоту наступного дня (при відмові від оформленої перевезення в цьому випадку повинна проводитися операція повернення за правилами застосування тарифів)
  18. Бронювання групи більше 9 пасажирів в індивідуальних бронюваннях. Навіть в різних замовленнях. Групові запити відправляються у вигляді заявки на електронну пошту компанії "Дельта Тревел"

Перелік ADM авіакомпаній та правила штрафування

Читати далі

Особливості low-cost авіаперевізників

Несподіваний аеропорт вильоту / прильоту

 Як правило, хоча і не завжди, бюджетні компанії використовують не основні аеропорти, тому що в них нижче аеропортові збори. Якщо Ви купуєте квиток обов'язково звертайте увагу на те, про яке саме аеропорту йдеться, щоб, вилітаючи, наприклад, з Риму в Париж, чи не поїхати випадково в аеропорт Фьюмічіно замість Чампіно, а в Парижі - чи не попросити друга зустріти вас в Шарль-Де- Голль або Орлі замість Бове. Крім цього, аеропорти, використовуваними low-cost авіакомпаніями, часто (хоча, знову ж таки, не завжди) знаходяться далі від міста, ніж основні, і доїхати туди не тільки займе трохи більше часу, але і буде дорожче коштувати. Дізнайтеся заздалегідь, як саме і за яким розкладом ходить громадський транспорт в потрібний вам аеропорт (зробити це можна в розділі «Довідники» на нашому сайті).

Наприклад, у вже згаданий Бове (який на сайті одного з «бюджетників» називається «Paris Beauvais», а насправді знаходиться навіть не в регіоні Іль-Де-Франс, а зовсім в Пікардії) треба виїжджати на автобусі від станції метро Porte Maillot на заході Парижа строго за 3 години 15 хвилин до вильоту рейсу. Якщо ви не встигли, то наступний автобус буде «підгадати» вже під зовсім інший рейс. А поїздка в Бове на таксі «уб'є» весь сенс покупки дешевого авіаквитка, тому що кілометраж до аеропорту дійсно серйозний. А ось квиток на автобус коштує всього лише євро на 5 більше (приблизно 13 проти 8), ніж електричка в аеропорт Шарль-Де-Голь.

Читати далі

Авіакомпанія Utair впровадила рішення по продажу додаткових послуг Amadeus Ancillary Services

Utair впровадила рішення по продажу додаткових послуг

З сьогоднішнього дня всі туристичні агентства, підключені до глобальної системи бронювання Amadeus, зможуть пропонувати своїм клієнтам послугу за попередньою оплатою багажу на рейсах Utair

Послуга за попереднім замовленням і оплаті провезення багажу доступна для бронювання в Amadeus GDS в двох категоріях: багаж вагою «до 23 кг» і «від 24 до 30 кг».

Павло Пермяков, президент «ЮТейр» - Пасажирські авіалінії»:

«Сьогодні конкуренція за пасажирів дуже висока, і на перший план виходять їх індивідуальні переваги при бронюванні авіаквитка, зручність і прозорість покупки в будь-якому каналі продажів. Тому ми хочемо забезпечити рівні можливості для бронювання додаткових послуг як через власні канали (на сайті, через call-центр, в касах), так і через туристичні агентства, в чому нам допоможе рішення Amadeus Ancillary Services».

Читати далі

«Ейр Астана»: Зміни в розкладі рейсів KC в зв'язку з закриттям аеропорту Астани

«Ейр Астана» повідомляє про те, що в зв'язку з закриттям столичного аеропорту Нурсултан Назарбаєв для ремонту злітно-посадочної смуги з 15 по 24 вересня (з 10:00 до 16:00) вносяться зміни в розклад певних рейсів авіакомпанії, які виконуються з / в Астану.

У зв'язку з цим, пасажири скасованих рейсів або втрачають стикування, можуть оформити вимушений повернення або перебронювання без штрафів, обов'язково вказавши причину в FE елементі при перебронюванням, або при поверненні вказавши підставу в маску повернення. Просимо повідомити ваших клієнтів і пасажирів з уже оформленими авіаквитками.

Також, нагадуємо вам про правила і умови авіакомпанії «Ейр Астана» оперативних зміни розкладу.

Завантажити файл: novye_pravila_i_usloviya_aviakompanii_eyr_astana_pri_sezonnyh_ili_operativnyh_izmeneniyah_raspisaniya_1.pdf [302,13 Kb] (завантажень: 16)
Подивитись в онлайні: novye_pravila_i_usloviya_aviakompanii_eyr_astana_pri_sezonnyh_ili_operativnyh_izmeneniyah_raspisaniya_1.pdf
 

Оперативні зміни і / або скасування не будуть відображатися в бронюваннях GDS агентства. Інформацію про оперативні зміни та скасування можна знайти на офіційному сайті, перевіривши «Статус рейсу». Статус рейсу на сайті оновлюється кожні 2 хвилини.

Агентства уповноважені обробляти сезонні зміни і / або скасування (що здійснюються КС + номер рейсу КС) протягом 10-ти робочих днів після того, як графік виконання рейсу був змінений (UN / TK зміна відображено в сегментной частини PNR) відповідно до правил, прописаними в даній процедурі.

Всі агентства в обов'язковому порядку повинні перевіряти свою чергу і інформувати пасажирів про зміни розкладу та / або скасування рейсів. Перебронювання місць на альтернативні рейси, які потрібні пасажирам, агентства вправі здійснювати самостійно в системах бронювання згідно з даними правилами і умовами.

Більш детальна інформація про правила і процедури перебронювання, повернення і переоформлення доступна по посиланню нижче.

Читати далі