Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Новини Авіакомпаній, акційні ціни на квитки, спеціальні пропозиції

Послуги авіакомпанії Lufthansa в аеропорту Франкфурта

Послуги авіакомпанії Lufthansa в аеропорту Франкфурта
 Франкфурт-на-Майні - центральний вузловий аеропорт авіакомпанії Lufthansa 

В аеропорту Франкфурта авіакомпанія Lufthansa пропонує часто літаючим пасажирам окремий Термінал Першого класу і зали очікування Першого класу для пасажирів Першого класу і зі статусом HON Circle; зали очікування Senator і зали очікування бізнес-класу з душовими кімнатами в пірс А і В. Крім того, зал очікування Welcome Lounge доступний пасажирам Першого класу і бізнес-класу і статусним клієнтам, які прибувають в аеропорт Франкфурта. 

мінімальний час трансферу для рейсів в межах Німеччини та міжнародних рейсів становить всього 35 - 60 хвилин, в залежності від рейсу. 
Зони реєстрації на рейс:
Завантажити файл: file_15239.pdf [1,74 Mb] (завантажень: 8)
Подивитись в онлайні: file_15239.pdf

авіакомпанії Lufthansa і партнерських авіакомпаній розташовані в Терміналі 1, в залах відправлення A і B: 

Зал відправлення A: 
    • Ексклюзивна зона реєстрації Першого класу з безліччю стійок і скороченим відстанню до зони огляду служб безпеки для пасажирів Першого класу, володарів статусів HON Circle, Senator і власників карт Star Gold.
  • Окрема зона реєстрації бізнес-класу для пасажирів бізнес-класу і зі статусом Frequent Traveller.
Зал відправлення B: 
  • Безліч автоматів для реєстрації для пасажирів економ-класу та 
    пасажирів інших авіакомпаній, реєстрацію яких здійснює Lufthansa. 
  • Стійка реєстрації для туристичних груп. 
  • Спеціальна територія з зоною очікування і кріслами для дітей, які подорожують без супроводу, і пасажирів з обмеженою мобільністю.
Читати далі

Lufthansa Family Service: комфортний політ всією сім'єю

Lufthansa Guide Service: ми говоримо мовою ваших клієнтів
 Якщо, наприклад, пасажирам необхідна допомога, щоб орієнтуватися в аеропорту під час пересадки, або вони просто хочуть скористатися ексклюзивним ескортом гіда, авіакомпанія Lufthansa надає платну послугу Guide Service. Гід зустріне пасажирів на вході в термінал або в іншому призначеному місці зустрічі і супроводить до пункту призначення, наприклад, на посадку на стикувальний рейс, на поїзд, зупинку готельного автобуса, міжміського автобуса або в зал очікування аеропорту. Гіди Lufthansa будуть раді відповісти на питання і допомогти. Послуга може бути надана на 14 мовах.
Lufthansa Family Service: комфортний політ всією сім'єю
 Гіди Lufthansa Family Service забезпечать приємне і ненапряженное початок подорожі сім'ям, які відправляються в політ або роблять пересадку в аеропортах Франкфурта і Мюнхена, супроводжуючи їх під час перебування в аеропорту. 

Така допомога особливо буде корисною у випадках, коли діти подорожують тільки з одним з батьків.Наприклад, гіди супроводжуватимуть їх на реєстрацію, пояснять правила безпеки, пройдуть з ними до виходу на посадку і після прибуття - в зону видачі багажу, а також в ресторан, до зупинки готельного автобуса або до стійок служб по прокату автомобілів. 

Співробітники Lufthansa Family Service також з радістю допоможуть літнім членам сім'ї. Якщо пасажир не може швидко пересуватися, гід врахує час, необхідний для пересадки, в разі необхідності супроводить літньої людини в аптеку або запропонує йому присісти. 

Завдяки гідам, що говорять на більш ніж 50 мовах, служба Lufthansa Family Guides завжди готова допомогти і надати послугу супроводу сім'ям з-за кордону. 
Читати далі

Забронювати місце для тварини. Коди Амадеус

Дізнайтеся, на рейсах яких авіакомпаній дозволено провозити тварин і як забронювати їх провезення в системі Amadeus.

А Ви знали, що одного разу пасажир з Китаю, сховав черепаху в бургер і поклав його в свій чемодан?

 

Читати далі

SWISS Загальні правила перевезення багажу

 Норми безкоштовного провозу багажу, наведені в таблиці нижче, дійсні для однієї людини (врослого або дитини від 2-х років) на рейсах авіакомпанії SWISS по всьому світу. Одне місце багажу не повинна перевищувати суму вимірювань (ширина + висота + глибина) 158 см. 

Діти у віці до 2 років мають право на перевезення одного місця багажу вагою до 23 кг, а також складаний коляски.

Часто літаючі пасажири користуються перевагою підвищених норм безкоштовного провозу багажу.
Норми безкоштовного провозу багажу
Економ бізнес перший
кількість місць 1 2 3
Макс. вага 1 місця багажу 23 кг 32 кг 32 кг
Загальний макс. допустима вага 32 кг 64 кг 96 кг
  • Якщо багаж перевищує норму за вагою або розмірами, він перевозиться за окрему плату як наднормативний багаж . При перевищенні допустимої кількості місць безкоштовного багажу за кожне додаткове місце багажу стягується плата. Авіакомпанія SWISS не приймає багаж, вага якого перевищує 32 кг.
Підвищена норма багажу для часто літаючих пасажирів
Читати далі

SWISS Нові тарифи по Європі - для мандрівників з будь-якими запитами

З 23 червня 2017 року SWISS вводить нову структуру тарифів на Європейських ерйсах. Нова структура дозволить Вам забронювати саме ті послуги, які Вам необхідні. Купуючи квиток Економ-класу, Ви можете вибрати тариф: Economy Light, Economy Classic або Economy Flex. Light - найдешевший варіант перельоту, він створений для тих, хто подорожує тільки з ручною поклажею. Якщо Ви путешствуете з багажем і хочете заздалегідь вибрати місце в літаку, Вам підійде Economy Classic. А якщо Ваші плани мають тенденцію змінюватися, варто звернути увагу на тариф Economy Flex: він дозволить Вам безкоштовно переносити дату вильоту. Що б Ви не вибрали, на борту Вас чекає традиційне швейцарське гостинність і якість. Завжди на борту: свіжа випічка, меню з сезонних продуктів харчування й напої. 
Якщо Ви хочете повного комфорту на борту, не забувайте про Бізнес-класі SWISS.

Читати далі

SWISS обслуговування на борту

Економічний клас на далеких рейсах
Подорож з комфортом SWISS

Неважливо, скільки триває політ, в кріслі економічного класу SWISS пасажир буде відчувати себе комфортно. Крісла Recaro розташовані на видаленні в 78.7 см один від дуга і залишають достатній простір для ніг.Регульовані підголівники допомагають підтримувати голову і забезпечують спокійний сон.

 На тривалих рейсах Ви можете вибрати між двома гарячими меню: перший варіант для любителів м'ясних страв і альтернатива для вегетаріанців за рецептами ресторану «Hiltl». На більшості рейсів ми подаємо улюблені швейцарські сири: T?te de Moine, Аппенцеллер або Грюйєр. Всі напої, в тому числі алкогольні, безкоштовні. 

Харчування для дітей і немовлят, а також різні страви для пасажирів з особливими вимогами, алергіями і дієтами пропонується безкоштовно на всіх рейсах. Але його необхідно заказатьне пізніше ніж за 48 годин до вильоту.


Розваги на борту 

На Вашому особистому моніторі Ви можете дивитися фільми, передачі та серіали, слухати музику і грати в ігри, коли захочете. Програма розвагоновлюється щомісяця.


Економічний клас на Європейських напрямках
відмінна їжа 

Кулінарне пропозицію в економ-класі на внутрішньоєвропейських рейсах залежить від тривалості Вашого польоту. Ми подаємо або легкі закуски, або гаряче меню на тривалих рейсах. До них ми пропонуємо популярні прохолодні напої і фруктові соки, а також вино, пиво і діжестіви. Їжа і напої на всіх рейсах SWISS входять у вартість квитка. 

Ми використовуємо швейцарські продукти при першій-ліпшій можливості.Наші сендвічі випікаються три рази в день в традиційній швейцарської пекарні. Пиво «Qu?llfrisch» поставляється з кантону Аппенцелль. І щороку ми передаємо нашим пасажирам 14 мільйонів солодких привітів у вигляді кращого швейцарського шоколаду.

Читати далі

Умови участі у акції від SWISS для авіа-агентів України

Ми раді нагадати Вам що з 26 березня 2018 р. авіакомпанія SWISS повертається в Україну.
Рейси з Києва до Цюріха будуть виконуватися 4 рази на тиждень, при цьому вартість квитка в Цюріх складе від 373 дол. США *.

У зв'язку з цим ми хочемо оголосити конкурс і розіграти 3 авіаквитка в ознайомчу поїздку до Цюріха,
під час якої у Вас буде унікальна можливість ближче познайомитися з послугами авіакомпанії SWISS, а також побувати в неймовірно гарному місті Цюріх.

 

Умови участі в конкурсі від SWISS:

1. кожен агент, який випише квиток авіакомпанії SWISS візьме участь в конкурсі;
2. в конкурсі беруть участі квитки, виписані в період "date of issue" з 02.03.2018 по 31.03.2018
3. 1 лот = 1-3 виписаних квитків;
2 лота = 4-6 виписаних квитків;
3 лота = 7-9 виписаних квитків;
5 лотів = 10 і більше виписаних квитків.
4. список з номерами виписаних авіаквитків необхідно надіслати на електронну пошту alyona.trokhymchuk@dlh.de в період з 0 1 по 06 квітень включно.
5. 16 квітня ми визначимо переможця онлайн за допомогою системи Random. Протягом трьох днів ми оголосимо результати конкурсу.

Вдалих продажів! bowtie

Читати далі

Всі квитки на обліку: автоматичний контроль за невикористаними електронними квитками

 

C переходом на електронну форму авіаквиток придбав багато переваг в очах пасажира. Його більше не можна втратити або зіпсувати, за ним не потрібно нікуди їхати чи платити за доставку. Однак в силу все тієї ж «віртуальності» і відсутності паперового носія не дивно, що забути про існування електронного квитка також стало набагато легше. Динаміка сучасного ділового життя диктує свої правила. Висока зайнятість, постійні відрядження, зміни планів і маршрутів призводять до того, що авіаквитки замовляються практично на ходу. Про наявність раніше замовлених і оплачених, але невикористаних квитків нерідко забувають або згадують лише при настанні звітного періоду, коли термін повернення або обміну квитка вже закінчився. При недостатньому контролі фінансові втрати за такими «забутим» квитками можуть виявитися досить значними для компанії.

 

Унікальний досвід дозволив Amadeus розробити зручний веб-інструмент Web Unused E-ticket Tracking Report (Web UETTR), який забезпечує високий рівень контролю за статусом використання електронних авіаквитків для своєчасного повернення, обміну або ревалідації.Для агентств, що займаються обслуговуванням корпоративних клієнтів, він може стати хорошим доповненням до спектру послуг, що надаються і підвищити шанси на перемогу за участю в тендері.

Читати далі

Забронювати харчування. Коди в Amadeus

Дізнайтеся, на рейсах яких авіакомпаній можна забронювати харчування, а також - яке харчування і як його забронювати в системі Amadeus.

А Ви знали, що смак їжі в літаку здається іншим через знижену сприйнятливості смакових рецепторів?

 

Читати далі