МАУ авіаперельоти пасажирів з Польщі та Туреччини
Найбільша українська авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" планує поборотися за клієнтів на місцевих ринках своїх конкурентів - польської LOT і Turkish Airlines. Про це минулого тижня на прес-конференції в Києві повідомив президент МАУ Юрій Мірошников.
"Ми розуміємо привабливість українського хаба в Борисполі. І в той же час відчуваємо брак власного українського ринку. Тому ми шукаємо для себе додаткові ринки. Польща - країна з великим і добре забезпеченим населенням. Тому регіональна програма в Польщу - це спроба отримати доступ до додаткового ринку. На досягнення цієї мети спрямовані наші плани ", - сказав він.
Нещодавно компанія МАУ звернулася в Державну авіаційну службу України з проханням видати їй права на регулярні щоденні польоти з Києва до чотирьох регіональних аеропорту Польщі - Гданськ, Краків, Познань і Вроцлав. Зараз МАУ літають в цю країну тільки в Варшаву.
Що стосується Туреччини, то за цим напрямком МАУ планують додати на регулярній основі маршрут в Ізмір. Зараз авіаперевізник літає в Стамбул і Анкару."При тому, як турки добре позиціоновані в світі, ми вмудряємося тягнути пасажирів зі Стамбула транзитом через Київ на зовнішній світ. Ми відкрили Анкару. І ми теж тягнемо звідти. Ми хочемо відкрити Ізмір", - сказав Мірошников.Правда, поки що МАУ не можуть отримати права на цей маршрут, оскільки Ізміра немає як кінцеву точку маршруту в міжурядовій угоді про авіасполучення між Україною і Туреччиною.
Але Польща і Туреччина - не єдині країни, польоти в які планують розвивати "Міжнародні авіалінії України", в тому числі для свого транзитного потенціалу. За словами Мірошникова, в 2018 р авіакомпанія планує розглядати можливість відкриття ще одного напряму в регіон Перської затоки. Зокрема, це можуть бути напрямки в Катар, Кувейт і ще один, не названий поки що пункт призначення.
Через п'ять років авіакомпанія МАУ планує довести частку транзитних пасажирів до 60% :: МАУ
Разом з тим МАУ зіткнулися з несподіваними труднощами при відкритті другого регулярного напрямки в Китай (зараз компанія літає тільки в Пекін). "Авіаційна влада [Китаю] ввели заборони на відкриття нових рейсів, наприклад, в Шанхай, Гуанчжоу, на збільшення кількості частот в Пекін для всіх перевізників", - сказав Мірошников. За його словами, ці заборони пов'язані з оцінкою китайської влади стану аеропортів і необхідністю поліпшення інфраструктури для забезпечення якості польотів. "Тому ми працюємо зараз над тим, щоб все-таки знайти механізми, як туди полетіти", - сказав Юрій Мірошников.
Разом з тим президент МАУ стримано оцінює втрату російського ринку. За його словами, до моменту заборони на польоти між двома країнами МАУ через зниження попиту скоротили як число напрямків, так і частоту польотів до Росії, залишивши тільки рейси в Москву, Санкт-Петербург і Калінінград. "Сьогодні ми в набагато більшому ступені страждаємо немає від того, що втрачено цей ринок, хоча це теж погано, а від того, що ми повинні облітати повітряний простір [Росії], що дуже сильно подовжує наші маршрути. Але ж інші через нього літають безпосередньо ", - звертає увагу президент МАУ. Мірошников наводить приклад з авіакомпаніями Belavia і LOT, які можуть запропонувати транзитним пасажирам з Казахстану до Європи рейси коротше на 1,5-2,0 ч, ніж у МАУ.
Крім того, в найближчі кілька років "Міжнародні авіалінії України" розглядають можливість відкриття рейсів в Сінгапур, Гонконг.
Також в МАУ не забувають і про регіональні аеропорти України. Юрій Мірошников зазначив, що авіаперевізник придивляється до напрямку Вінниця-Київ. Крім того, МАУ зацікавлені в Полтаві та Ужгороді.
В цілому зараз частка транзиту у МАУ становить приблизно 50%. Через п'ять років авіакомпанія планує довести її до 60%.
Натисніть, щоб розгорнути закінчення матеріалу >>
Для того, щоб відразу бачити матеріали цілком, пройдіть просту реєстрацію або авторизуйтесь на сайті.
У п'ятирічній перспективі МАУ ставлять перед собою досить амбітні завдання як по збільшенню парку ПС, так і по нарощуванню пасажиропотоку. "Ми по два рази в рік переоцінюємо свої плани. На сьогодні ситуація виглядає приблизно так: 2020 року - близько 60 літаків і 12 млн пас., 2022 г. - близько 80 літаків і 17 млн пас.", - говорить Юрій Мірошников.