Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Новини Авіакомпаній, акційні ціни на квитки, спеціальні пропозиції

Amadeus і Routehappy by ATPCO об'єднують зусилля, щоб вивести покупку авіаквитків на новий рівень

 Угода дозволить інтегрувати таргінг мультимедійний контент авіакомпаній від Routehappy в системи Amadeus

При здійсненні покупок через Інтернет ми, як правило, бачимо, що купуємо. Однак при бронюванні авіаквитків в даний час все виглядає трохи інакше. Найчастіше ви отримуєте тільки інформацію, що стосується ціни або розкладу. А тепер уявіть, що при бронюванні перельоту у вас з'являється можливість побачити, який тип місця вам дістанеться, як виглядає салон, які послуги доступні під час польоту, а також ви можете відразу придбати квиток в лаунж-зону або підвищити клас обслуговування до преміум-рівня .

Саме цю мету і переслідує партнерство між Amadeus і Routehappy by ATPCO, чиї рішення стали галузевим стандартом для роботи з інтерактивним контентом авіакомпаній. Завдяки цій угоді розширений контент Routehappy буде інтегрований в систему Amadeus, що дозволить авіакомпаніям показувати ключові відмінні риси своїх продуктів через різні канали Amadeus. Серед контенту Routehappy, який буде представлений в платформі Amadeus, - універсальні атрибути продукту (Universal Product Attributes, UPAs), в тому числі заголовки, описи і фотографії.

Мандрівники і турагенти зможуть використовувати комплексний контент через різні рішення Amadeus, в тому числі через Selling Platform Connect. В рамках договору про редистрибуции, першого подібного угоди для Routehappy by ATPCO, онлайн тревел-агентства також отримають доступ до розширеного контенту авіакомпаній через Amadeus Web Services і зможуть демонструвати цей контент безпосередньо мандрівникам.

Читати далі

28 лютого 2018 р. Amadeus запускає нову програму NDC-X, покликану прискорити розвиток галузевих інновацій

 

Індустрія туризму сьогодні розвивається в бік подальшої персоналізації продуктів і послуг, при цьому технології мерчандайзингу сприяють створенню нових джерел доходу і розширенню ділових можливостей. Мандрівники очікують від брендів, що бренди будуть знати своїх клієнтів і відповідним чином адаптувати свої пропозиції.

На цьому тлі компанія Amadeus оголосила про створення нової спеціалізованої програми, покликаної сприяти індустріалізації NDC і успішному використанню цього інноваційного підходу до дистрибуції послуг усіма учасниками туристичної галузі.

Нова концепція дистрибуції New Distribution Capability (NDC) була створена IATA і являє собою заснований на XML стандарт передачі даних, який відкриває величезний потенціал для всієї індустрії подорожей і покликаний допомогти компаніям галузі - починаючи з авіаліній і закінчуючи туристичними агентствами - розвивати дистрибуцію туристичного контенту і реалізовувати нові можливості мерчендайзингу.

Читати далі