Amadeus і Routehappy by ATPCO об'єднують зусилля, щоб вивести покупку авіаквитків на новий рівень
Угода дозволить інтегрувати таргінг мультимедійний контент авіакомпаній від Routehappy в системи Amadeus
При здійсненні покупок через Інтернет ми, як правило, бачимо, що купуємо. Однак при бронюванні авіаквитків в даний час все виглядає трохи інакше. Найчастіше ви отримуєте тільки інформацію, що стосується ціни або розкладу. А тепер уявіть, що при бронюванні перельоту у вас з'являється можливість побачити, який тип місця вам дістанеться, як виглядає салон, які послуги доступні під час польоту, а також ви можете відразу придбати квиток в лаунж-зону або підвищити клас обслуговування до преміум-рівня .
Саме цю мету і переслідує партнерство між Amadeus і Routehappy by ATPCO, чиї рішення стали галузевим стандартом для роботи з інтерактивним контентом авіакомпаній. Завдяки цій угоді розширений контент Routehappy буде інтегрований в систему Amadeus, що дозволить авіакомпаніям показувати ключові відмінні риси своїх продуктів через різні канали Amadeus. Серед контенту Routehappy, який буде представлений в платформі Amadeus, - універсальні атрибути продукту (Universal Product Attributes, UPAs), в тому числі заголовки, описи і фотографії.
Мандрівники і турагенти зможуть використовувати комплексний контент через різні рішення Amadeus, в тому числі через Selling Platform Connect. В рамках договору про редистрибуции, першого подібного угоди для Routehappy by ATPCO, онлайн тревел-агентства також отримають доступ до розширеного контенту авіакомпаній через Amadeus Web Services і зможуть демонструвати цей контент безпосередньо мандрівникам.