Мабуть, найдешевші квитки на літак

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

28 лютого 2018 р. Amadeus запускає нову програму NDC-X, покликану прискорити розвиток галузевих інновацій

 

Індустрія туризму сьогодні розвивається в бік подальшої персоналізації продуктів і послуг, при цьому технології мерчандайзингу сприяють створенню нових джерел доходу і розширенню ділових можливостей. Мандрівники очікують від брендів, що бренди будуть знати своїх клієнтів і відповідним чином адаптувати свої пропозиції.

На цьому тлі компанія Amadeus оголосила про створення нової спеціалізованої програми, покликаної сприяти індустріалізації NDC і успішному використанню цього інноваційного підходу до дистрибуції послуг усіма учасниками туристичної галузі.

Нова концепція дистрибуції New Distribution Capability (NDC) була створена IATA і являє собою заснований на XML стандарт передачі даних, який відкриває величезний потенціал для всієї індустрії подорожей і покликаний допомогти компаніям галузі - починаючи з авіаліній і закінчуючи туристичними агентствами - розвивати дистрибуцію туристичного контенту і реалізовувати нові можливості мерчендайзингу.

 

З урахуванням вищевикладеного, програма NDC-X націлена на те, щоб об'єднати експертів з різних напрямків, в яких працює Amadeus, і зосередитися на практичних сценаріях використання нового стандарту, використовуючи підхід «від випробувань до знань» (test and learn) для створення розширених можливостей для всієї галузі. Програма NDC-X є логічним продовженням попередніх ініціатив Amadeus, спрямованих на впровадження цифрових технологій в індустрії подорожей і на створення комерційних можливостей для розвитку NDC.

Нову програму NDC-X очолить Джанні Пізанелло (Gianni Pisanello), який займав різні керівні позиції в авіаційному бізнесі Amadeus і в числі іншого відповідав як за напрямок інформаційних технологій, так і за дистрибуцію контенту.

«Сьогодні ми знаходимося на важливому етапі з точки зору розвитку стандарту і готовності індустрії прийняти його, - каже Джанні Пізанелло, віце-президент, NDC-X. - Щоб NDC дійсно «злетів», нам слід передбачити конкретний стандарт не тільки для самого протоколу, але і для того, яким саме чином він впроваджується і реалізується. Крім того, нам слід переконатися, що він відповідає вимогам продавців туристичного контенту і володіє необхідною рентабельністю для розвитку інвестицій. В Amadeus ми розуміємо, що на нас покладено певна відповідальність - зробити так, щоб NDC працював для всіх гравців, представлених на ринку туристичних послуг, і саме цього ми і будемо домагатися за рахунок реалізації нашої програми NDC-X».

«Програма NDC-X - один із стратегічно пріоритетних проектів для Amadeus. Наша мета полягає в тому, щоб зробити поїздки краще і зручніше для мандрівників за рахунок більш широкого використання технологій, і в рамках нашої комплексної програми для досягнення цієї мети ми будемо працювати з нашими замовниками як серед продавців туристичного контенту, так і серед авіакомпаній, - говорить Деcіус Валморбіда (Decius Valmorbida), старший віце-президент по туристичним каналам в Amadeus. - Для реалізації цієї програми ми виділяємо всі необхідні ресурси і як її керівника призначили сильного лідера з багатим досвідом роботи в туристичній галузі».

 

Джулія сателіт (Julia Sattel), старший віце-президент Amadeus по роботі з авіакомпаніями, додає: «Стандарт NDC має величезний потенціал для туристичної індустрії і виступає одним з інструментів для впровадження цифрових технологій, у міру того як авіакомпанії і продавці туристичного контенту випробовують нові способи для трансформації свого бізнесу і для поліпшення послуг, що надаються туристам. В Amadeus ми активно працюємо над вирішенням тих завдань технологічного характеру, з якими сьогодні стикаються наші замовники з числа авіакомпаній в таких областях як мерчендайзинг, динамічне ціноутворення або хмарні сервіси - в сферах, яким, як ми вважаємо, має бути стати тією потужною рушійною силою, яка і дозволить втілити в життя NDC і нові технології рітейлу».