Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Бронювання Turkish Airlines

У документі про дебетовом авізо (Debit Memo) і регламенті бронювання Turkish Airlines вказані норми використання GDS (глобальної дистриб'юторської системи) з метою захисту агентств від санкцій авіакомпаній. Регламент однаковий для всіх агентств, незалежно чи мають вони акредитацію IATA (Міжнародної асоціації повітряного транспорту) чи ні.

Агентство несе відповідальність з того моменту, як отримує доступ до системи бронювання Turkish Airlines. Саме тому співробітники агентства повинні бути добре обізнані і пройти навчання щодо поточного регламенту і порядку роботи Turkish Airlines. Усі транзакції агентства уважно відслідковуються, а будь-які транзакції з помилками відображаються в регулярних звітах. За всі транзакції з помилками в розділі Бронювань виставляється ADM (дебетове авізо агентства) в розмірі 35 € за кожен код бронювання (PNR).

Дотримання зазначеного вище регламенту вигідно всім сторонам і гарантує більш високий рівень обслуговування пасажирів.

Групові бронювання

Транзакції, пов'язані з пасивними груповими PNR

Якщо квитки для пасажирів в активному груповом у бронюванні, зареєстрованому в системі Turkish Airlines, виписуються з допомогою створення пасивних індивідуальних замовлень, в пасивному бронюванні повинна бути вказана інформація TCP (To Complete Party), щоб система не відхилила транзакцію. Перед входом в EOT, будь ласка, вкажіть в PNR наступну інформацію TCP: 3OSI TK TCP30 (кількість пасажирів в груповому бронюванні).

Процедура бронювання

Агентства не повинні допускати використання завідомо неналежних методів при створенні бронювань, зазначених в прикладах нижче.

а. Спекулятивні / помилкові бронювання

    Бронювання, створені після виконання рейсу.
    Бронювання, створені на вигадані імена (наприклад, на імена або прізвища, що складаються з 1 літери, відомі імена).
    Нездійсненні бронювання (наприклад, нездійсненні плани подорожі, більше одного пункту призначення; бронювання, в рамках яких відправлення стикувального рейсу відбувається раніше прибуття).
    Бронювання, створені для утримання місця без підтвердженого пасажира або для досягнення квоти в сегменті GDS.
    Бронювання, не скасовані незважаючи на запит пасажира на скасування.
    Відкриття сегмента з будь-якою метою, крім оформлення квитків.
    Нестандартне кількість відмін.
    Нестандартне кількість відмін за 24 години до відправлення рейсу без оформлення квитків.


 б. Бронювання з метою відстеження клієнтів або тестування

    Тестові PNR: даний тип бронювання повинен відбуватися в тестовому середовищі, а не в реальній системі.
    Тестові PNR створюються під час стажування.
    Бронювання, створені для контролю над робочим процесом.
    Бронювання, створені для отримання доступу до візі або іншим документам пасажира.
    Бронювання, створені для збереження копії маршруту. Для здійснення даної транзакції використовуйте наступні коди:

SABRE-YK Status Code-0TK006J01NOVORDISTYK1

AMADEUS-Ghost Segment-SSTK108Y12JULISTESBGK1 / 08000900 / PNR NO

Сторінки довідки: HE SS, MS625

WORLDSPAN-Travel Segment- (з екрану наявності квитків) 01Y1 @ TVL

Сторінки довідки-HELP TVLC

GALILEO-Tour Segment-0TURTKBK1IST26NOV-FREE FORMAT

Сторінки довідки: H / AUXS


в. неактивні бронювання

    Сегменти з кодами статусу HX, UN, UC, NO, SC, TK, US, PN або WK, що не вилученими з PNR.

(Коли підтверджений перший сегмент в стані очікування, інші сегменти в стані очікування повинні бути скасовані. Співробітники повинні регулярно перевіряти свою чергу транзакцій і стежити за тим, щоб неактивні сегменти були видалені з PNR. Всі неактивні сегменти без винятку повинні бути скасовані не пізніше ніж за 24 години до відправлення рейсу.)


г. Об'єднані сегменти (Married Segments)

Порушення, пов'язані з об'єднаними сегментами, відслідковуються Turkish Airlines. Агентствам, який створив PNR або використав їх для обробки квитків подібним чином, буде виставлено дебетове авізо агентства (ADM).

ADM за даний тип бронювання буде відрізнятися від того, яке було описано в розділі «Дебетове авізо і регламент бронювання Turkish Airlines», і буде розраховане множенням кількості пасажирів в кожному PNR на 500 €.

Порушення, пов'язані з об'єднаними сегментами, можуть бути наступними:

    Маніпуляція замовленнями з об'єднаними сегментами.
    Часткові відміни, що не відповідають регламенту.
    Вчинення бронювань в фіктивні пункти призначення, які не є частиною маршруту, з метою пошуку місць в нижчому класі.

Подібні порушення не тільки стануть причиною виставлення ADM, а й можуть призвести до блокування створив бронювання агентства від перегляду рейсів Turkish Airlines і здійснення бронювань. Якщо в створенні PNR і оформленні квитка брало участь більше одного агентства, санкції будуть застосовані до кожного агентству.


 д. Неявка (відсутність пасажира на рейсі без попередньої відміни)

    Будь-які операції з квитками, безпосередньо ведуть до неявці (нестандартне кількість неявок може бути пов'язано з: наявністю сегментів із застосуванням різних тарифних ставок з метою продажу дешевших квитків або сегментів в рамках конкретного рейсу і / або рейсів, виконуваних відразу один за одним і т. п.). Виставлене агентству ADM за даний тип бронювання буде відрізнятися від того, яке було описано в розділі «Дебетове авізо і регламент бронювання Turkish Airlines», і може досягати еквівалента повним тарифом в найвищому класі обслуговування на маршруті.

е. Повторні бронювання

Повторне замовлення - це більше одного бронювання на одного пасажира в одній або декількох GDS. Далі наведено приклади повторних замовлень:

    Бронювання на один номер рейсу на один або різні дні.
    Бронювання на різні номери рейсів в одному напрямку на один або різні дні.
    Бронювання в різних напрямках на один або різні дні.
    Бронювання з прибуттям в той же або об'єкт поруч аеропорт.
    Подібні бронювання, вчинені в Turkish Airlines та іншої авіакомпанії.

ж. Пасивні бронювання

Для оформлення квитка необхідно використовувати тільки те бронювання, оригінальна інформація про який є в системі авіакомпанії. Агентства, що не входять в IATA і не мають права оформляти квитки, не повинні створювати пасивні бронювання. Всі пасивні бронювання відслідковуються програмою-роботом Turkish Airlines. Пасивні бронювання, які не відповідають критеріям, відхиляються, призначається код статусу NO (код, що відправляється авіакомпаніями, якщо правила бронювання порушені), а в PNR додається повідомлення, що пояснює причину відхилення.


 Коди статусу NO створюють непотрібні витрати в комп'ютерних системах бронювання (CRS), тому надзвичайно важливо вчасно видаляти їх з інтерфейсу PNR; в іншому випадку агентствам, не віддаляючись коди статусу NO, буде виставлено ADM. Щоб допомогти агентствам в подібних ситуаціях і уникнути незадоволеності клієнтів, нижче вказані повідомлення, що пояснюють причину статусу NO. Більш детальну інформацію можна отримати, зателефонувавши в контакт-центр за телефоном +90 212 44 0849 або написавши нам за адресою gds@thy.com.


Пасивні сегменти використовуються для оформлення квитків, тільки якщо бронювання було виконано в системі авіакомпанії. Клас бронювання повинен збігатися.

Агентства, що не входять в IATA, не повинні створювати пасивні бронювання, так як вони не мають права оформляти квитки.

Забороняється створювати пасивні бронювання заради отримання копій маршруту або інвойсу за запитом пасажира. У подібній ситуації слід використовувати безкоштовні сегменти, зазначені в розділі адміністративних бронювань.

Всі сегменти з кодом статусу NO, що позначає, що бронювання було відхилено авіакомпанією, повинні бути видалені з PNR.

Створені агентствами пасивні бронювання відхиляються зі статусом NO в наступних випадках:

    NO ticketing authority: відправляється агентствам, які не мають права на оформлення квитків.
    NO matching PNR found: відправляється, коли в системі авіакомпанії відсутнє відповідне пасивне бронювання.
    Spelling error correct name: відправляється, якщо ім'я пасажира не в точності збігається з ім'ям пасажира в PNR.
    PNR is under control of another agency: відправляється, якщо активне бронювання в системі авіакомпанії було створено іншим агентством. В цьому випадку агентства, що використовують одну систему, повинні надати один одному доступ до PNR для оформлення квитка.
    Class mismatch cancel and verify: означає, що класи активного і пасивного бронювань не збігаються.
    Holding active booking from you: в активному PNR агентством, який створив пасивне бронювання, вже було створено бронювання, і квиток повинен бути оформлений на базі активного бронювання.
    PL segments are not accepted: коди пасивних бронювань в стані очікування не приймаються, так як метою пасивного бронювання було оформлення квитка.
     Passive segment message previously received: повідомлення про пасивному сегменті в зазначеному бронюванні вже було отримано.
    No exact match pls verify: кількість пасажирів в запису про бронювання в системі Turkish Airlines і в пасивному бронюванні не збігається.
    Active segment in the airlines system is waitlisted: агентство не може оформити квиток, поки сегмент активного бронювання не буде підтверджено. Внаслідок цього неможливо створити пасивне бронювання.
    Invalid airport code cancel and verify: агентство створило пасивне бронювання з неправильним кодом аеропорту / міста. Необхідно виправити.
    Flight number mismatch-cancel and verify: номер рейсу в системі авіакомпанії та в пасивному бронюванні не збігається.
    There is an active booking on the same CRS: є запис про активний бронюванні, створена іншим агентством.
    Active PNR is canceled in airlines system: оригінальний PNR був скасований в системі авіакомпанії. Перевірте оригінальний PNR.
    Name mismatch-cancel and verify: імена в оригінальній запису PNR і в пасивному бронюванні не збігаються.

Оформлення квитків і правила тайм-лімітів

a. Повторні бронювання: бронювання, які постійно створюються і скасовуються з метою продовження терміну тайм-ліміту бронювання або з метою досягнення квоти продажів.

b. Неявка: дефіцит в реєстрі, що утворився внаслідок того, що агентство не оформило квиток або не скасовані бронювання, по якому не був оформлений квиток.

c. нестандартні скасування

d. Необхідно дотримуватися правил тайм-лімітів та цін, а квитки повинні бути оформлені відповідно до кодом статусу сегмента. Ні в якому разі не можна використовувати непідтверджений код статусу, за винятком ситуацій, коли на це є підтвердження Turkish Airlines. 

e. Не можна оформляти квитки для сегментів з непідтвердженими кодом статусу.

f. Не можна створювати бронювання з метою перевірки цін або отримання подібної інформації.

g. Клас бронювання і клас квитка повинні збігатися.

h. Квиток повинен бути оформлений тієї GDS, в якій було вироблено бронювання. Можна зробити передачу PNR з метою оформлення квитка в таку ж систему GDS за допомогою наступних записів:

Sabre: 6 * TA / PCC (для отримання докладної інформації: F * SQLRT)

Amadeus: ES PCC-B (PCC - це код міста, який призначається GDS)

Galileo: QEP / PCC (PCC - це код міста, який призначається GDS)

Worldspan: QEP / PCC (PCC - це код міста, який призначається GDS)