Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Справка по авіаквиткам Turkish Airlines

Чи можу я оформити повернення після покупки квитка?

Ви можете скасувати квиток, але можливість повернення залежить від правил тарифу для конкретного типу квитка. Дізнатися інформацію про правила тарифу для Вашого квитка можна в розділі "Мої рейси". Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку Правила тарифів.

 Чи поширюються знижки на членів сімей військовослужбовців?

Подружжя та діти (від 2 до 12 років) військовослужбовців, які несуть службу в Туреччині в миротворчих військах Північного Кіпру, мають право на знижку 25% на авіатарифи. Знижка не надається при замовленні квитків на сайті (на turkishairlines.com або за допомогою мобільного додатку). Для отримання більш ...

Чи існують спеціальні тарифи і знижки на придбання квитків для дітей?

Знижки для дітей від 2 до 12 років, які займають окреме місце, залежать від маршруту і класу обслуговування. Щоб отримати знижку на квиток для дитини, перед польотом Вам необхідно пред'явити документ, що підтверджує вік дитини. Для отримання більш докладної інформації відвідайте сторінку Правил.

Чи існують спеціальні тарифи і знижки на придбання квитків для немовлят?

Всю інформацію про знижки на квитки для немовлят Ви можете знайти на сторінках Немовлята і діти або Правила тарифів.

У яких аеропортах я можу скористатися залами очікування Turkish Airlines?

Комфортабельні зали очікування Turkish Airlines працюють в наступних аеропортах Туреччини: аеропорт Ататюрка в Стамбулі, аеропорт імені Сабіха Гекчен в Стамбулі, аеропорт Анкара Есенбога, аеропорт Ізмір імені Аднана Мендерес, а також аеропорти Анталії, Бодрума, Даламан, Кайсері, Адани, Газіантепа, Хатая і ...

Чи можу я оплатити квиток кредитною карткою і розділити вартість на кілька платежів?

Ви можете придбати квиток в розстрочку, оплачуючи його кредитною карткою одного з наших банків-партнерів. Відвідайте сторінку "Оплата" для отримання інформації про банках-партнерах і виплати в розстрочку.

 Чи можу я оплатити квиток кредитною карткою іншої людини?

Так, Ви можете оплатити квиток кредитною карткою іншої людини. Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку бронювання квитків.

Чи можу я придбати квитки для групи пасажирів на сайті?

Придбання групових квитків на сайті недоступно (на сайті turkishairlines.com або через мобільний додаток). Однак на сайті Ви можете придбати квитки для 7 пасажирів на міжнародні рейси і для 9 пасажирів на внутрішні рейси. Якщо Вам потрібні квитки для великих груп, будь ласка, зв'яжіться з ...

Чи можу я скасувати онлайн-бронювання?

Якщо квиток по Вашому онлайн-бронювання ще не був оформлений, то Ви можете відмінити бронювання абсолютно безкоштовно. Якщо квиток по Вашому онлайн-бронювання вже оформлений, будуть застосовані умови скасування та повернення коштів відповідно до класу обслуговування. Для отримання більш докладної інформації ...

Чи можу я внести зміни в онлайн-бронювання?

Крім інформації про пасажира, Ви можете змінювати будь-яку інформацію. Ви можете додати ще один рейс до свого подорожі або включити немовляти в список пасажирів. Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку бронювання квитків.

Якщо Ви купуєте квиток можна вибрати будь-яке місце?

Ви не вибираєте місце в процесі покупки квитка, але, як тільки процедура завершена, ви можете перейти на сторінку "Реєстрація / бронювання" і вибрати місце. Перейти на сторінку "Реєстрація / бронювання" можна, ввівши код бронювання (PNR) або номер учасника Miles & Smiles.

Чи можу я отримати назад гроші у Turkish Airlines за квиток на внутрішній рейс, придбаний через агентство?

Гроші за квитки на внутрішні рейси можна повернути в агентстві, в якому вони були придбані, протягом 30 днів з моменту покупки. Після 30 днів гроші можна повернути в Turkish Airlines. Якщо в місті, де Ви запитуєте повернення коштів, немає представництва цього агентства, Ви можете звернутися ...

Я служу в армії, чи можу я отримати знижку на квиток?

Рядові і молодші офіцери можуть отримати знижку 10-15% на всі внутрішні рейси в залежності від тарифу. Зверніть увагу, що ці знижки розповсюджуються тільки на рейси, що виконуються авіакомпанією Turkish Airlines, і не поширюються на квитки за спеціальними пропозиціями. Для отримання додаткової ...

Чи можу я внести зміни в квиток після оплати?

Ви можете вносити зміни, якщо це дозволяють правила тарифу Вашого квитка. Дізнатися інформацію про правила тарифу Вашого квитка можна в розділі "Мої рейси". Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку Правила тарифів.

Чи можна отримати складну дитячу коляску-ліжечко для немовляти в салоні літака?

Наші літаки обладнані спеціальними дитячими перенесеннями, які кріпляться на переднє крісло. Можна запросити надання такої перенесення при бронюванні. Крім того, Ви можете скористатися додатковим ременем безпеки, щоб дитина сидів у Вас на руках. При бажанні Ви можете придбати ...

Де можна ознайомитися зі списком усіх напрямків, які обслуговує Turkish Airlines?

Ви можете побачити список всіх напрямків на сторінці "Widen Your World".

Чи можу я летіти по квитку, купленому на інше ім'я?

Тільки людина, чиї ім'я і прізвище вказані на квитку, може використовувати його для здійснення польоту, а також вносити зміни в бронювання і маршрут. Тому Ви можете здійснювати польоти тільки по квитку, зареєстрованому на Ваше ім'я. Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку ...

На сайті turkishairlines.com вказані ціни з урахуванням всіх податків?

Ми гарантуємо, що ціни на квитки на сайті turkishairlines.com вказані з урахуванням всіх податків і зборів. Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку Правила тарифів.

Чи повертають сервісний збір при поверненні коштів за квиток?

На жаль, якщо Ви запитуєте повернення коштів з особистих причин, сервісний збір, сплачений Вами при покупці квитка, не повертається. Однак якщо повернення коштів обумовлений скасуванням рейсу Turkish Airlines, Ви можете надіслати запит на повернення сервісного збору і отримати кошти в повному обсязі. Ви можете...

Чи змінюється кількість місць для пасажирів класу Business і Economy?

У парку компанії Turkish Airlines є різні повітряні судна. Тому кількість місць для пасажирів класу Business і Economy на деяких повітряних судах може варіюватися. Однак в деяких літаках кількість місць фіксоване і не може бути змінено.

Як я можу дізнатися про зміни свого рейсу?

Якщо в Ваш рейс будуть внесені будь-які зміни, Вам обов'язково повідомлять про це по телефону, SMS або електронною поштою. У випадку з будь-якими змінами рейсу Вам будуть запропоновані різні альтернативи. Також Ви можете отримати інформацію про зміни рейсу, зателефонувавши в довідкову службу. Крім того, Ви ...

Як дізнатися, на якій моделі літака я полечу?

Модель літака вказується при купівлі квитка, а також в інформації про рейс на отриманому квитку. Тип повітряного судна може бути змінено за експлуатаційних причин. Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку бронювання квитків.

Як отримати інформацію про статус мого рейсу?

Щоб отримати інформацію про статус певного рейсу, зайдіть на сторінку статусу рейсів і введіть номер Вашого рейсу.

Як мені оформити повернення, якщо закінчився термін дії карти, яка була використана для оплати?

Якщо термін дії картки закінчився, гроші будуть повернуті на рахунок, пов'язаний з Вашою кредитною карткою. Якщо Ви більше не є клієнтом даного банку, Вам необхідно надати в офіс продажів Turkish Airlines офіційне підтвердження цього факту з банку. У цьому випадку повернення коштів буде проведений ...

Як придбати електронний квиток?

Ви можете використовувати стаціонарний комп'ютер, планшет або смартфон для покупки електронних квитків на сайті turkishairlines.com або в мобільному додатку. Також Ви можете зателефонувати в нашу довідкову службу за телефоном, вказаним на сторінці "Зв'язатися з нами". Для отримання додаткової інформації ...

Як я можу дізнатися про спеціальні пропозиції та знижки авіакомпанії Turkish Airlines?

Про спеціальні пропозиції і знижки авіакомпанії Turkish Airlines можна дізнатися на сайті turkishairlines.com або за допомогою мобільного додатку.

Як отримати рахунок за придбаний електронний квиток?

Ви можете отримати рахунок за електронний квиток в найближчому офісі продажів Turkish Airlines. Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку бронювання квитків.

Як дізнатися про підтвердження мого бронювання зі статусом "очікує підтвердження"?

Коли Ваше бронювання буде підтверджено, Ви отримаєте повідомлення по SMS або електронною поштою. Вас можуть попросити зв'язатися з довідковою службою для підтвердження. Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку бронювання квитків.

Протягом якого терміну дійсні квитки з відкритою датою на міжнародні та внутрішні рейси?

Якщо Ви вже зробили перший політ з міжнародного або внутрішнього квитку з відкритою датою, другий політ повинен відбутися протягом 12 місяців з дня першого. Ви повинні зробити обидва польоту по квитку з відкритою датою протягом 12 місяців. Якщо Ви хочете відшкодувати вартість частково використаного ...

Для скількох людей я можу придбати групові квитки на сайті turkishairlines.com і в мобільному пропозиції?

Ви можете скористатися сайтом turkishairlines.com і мобільним пропозицією для придбання групових квитків для 7 осіб на міжнародних рейсах і для 9 осіб на внутрішніх рейсах. Для отримання додаткової інформації перейдіть на сторінку бронювання квитків.

Я придбав (а) квитки для себе і для одного. Я хочу скасувати свій квиток, тому що не можу здійснити дану поїздку. Чи можу я скасувати свій квиток, але не скасовувати при цьому квиток одного?

Відвідайте сторінку зв'яжіться з нами для отримання інформації про контакти довідкової служби або одного з офісів продажів для повернення Ваших коштів.

Я хочу придбати квиток для людини, що проживає в іншому місті. Чи зможуть вони або вона забрати квиток в місті, де живуть?

Людина, для якого Вами був куплений квиток, зможе забрати його в найближчому офісі продажів Turkish Airlines. Також в такій ситуації можна придбати електронний квиток. Ви можете придбати електронний квиток на інше ім'я на сайті або через довідкову службу, що спростить процес отримання квитка. Для ...

Якщо я не можу зробити поїздку, чи можу я передати свій квиток іншій людині?

На жаль, передати свій квиток іншій людині неможливо. Якщо Ви не можете зробити поїздку, Ви можете оформити повернення квитка відповідно до правил тарифу Вашого квитка. Щоб отримати інформацію про контакти довідкової служби або офісу продажів, перейдіть на сторінку зв'яжіться з нами.

Якщо я хочу скасувати квиток, але вже не є клієнтом компанії, карту якої я використав (а) для оплати квитка, як я можу повернути кошти?

Якщо Ви більше не є клієнтом компанії, яка випустила карту, за допомогою якої була проведена оплата, Вам необхідно надати в офіс продажів Turkish Airlines офіційне підтвердження цього факту. У цьому випадку повернення коштів буде проведений на рахунок, який Ви повідомите в офіс продажів. Для ...

Стягуються штрафи при поверненні квитка?

Відрахування певної суми проводиться відповідно до правил тарифів. Відвідайте сторінку Правила тарифів для отримання більш докладної інформації про повернення квитків.

Якщо я хочу внести зміни в свій квиток, чи буде стягуватися сервісний збір?

Якщо Ви хочете внести зміни в свій квиток, з Вас буде стягуватися сервісний збір відповідно до маршруту та класу обслуговування.

Якщо моя подорож включає більше одного пункту призначення, чи можу я летіти різними класами?

Цей запит неможливо здійснити при онлайн-бронюванні (на сайті turkishairlines.com або в мобільному додатку). Якщо ви хочете вибрати різні класи обслуговування для Ваших рейсів, будь ласка, зв'яжіться з нашою довідковою службою або одним з офісів продажів за телефонами, вказаними на сторінці зв'язатися ...

Чи надаються знижки для людей з обмеженими можливостями?

Пасажирам з обмеженими можливостями (з показником 40% або вище) надаються знижки на внутрішні і міжнародні рейси. Для отримання знижки необхідно пред'явити документ, що підтверджує показник порушення здоров'я (40% або вище).

Чи надаються знижки для людей похилого віку?

На деякі маршрути і класи міжнародних рейсів для людей похилого віку діє знижка. Знижка не надається при замовленні квитків на сайті (на turkishairlines.com або за допомогою мобільного додатку). Для отримання більш докладної інформації відвідайте сторінку Правила тарифів, зверніться в ...

До якої дати можна скасувати квиток?

Скасування і повернення здійснюються відповідно до умов тарифу. Відвідайте сторінку Правила тарифів для отримання більш докладної інформації про скасування / повернення Вашого квитка.

Що значить "спільний рейс"?

Спільний рейс - це рейс, що виконується однією авіакомпанією, який при цьому також продається іншою авіакомпанією з власним номером і кодом рейсу.

Що таке електронний квиток?

Електронний квиток позбавляє від необхідності мати при собі паперовий квиток. Всі деталі квитка зберігаються в системі, а при оплаті Ви отримуєте "проїзний документ", в якому міститься вся необхідна інформація. Бронювання і оплата виконуються так само, як і у випадку з паперовим квитком. Навіть якщо у Вас не ...

Що таке спільний рейс (інтерлайн)?

На спільних рейсах квиток купується в компанії Turkish Airlines, але частина перельоту здійснюється іншою авіакомпанією. Код інший авіалінії буде вказано в частині квитка, в якій містяться деталі цього відрізка подорожі.

Чим відрізняються стикування і пересадка?

 Стиковка - це політ з посадкою в певному пункті з метою зміни транспортного засобу та продовження польоту на іншому повітряному судні. Під час стикувальних рейсів співробітники аеропорту перевантажують Ваш багаж з одного літака на інший без Вашого участія.Пересадка - це посадка в певному пункті з ...

Як відбувається транспортування тіла померлої людини?

Тіло повинно бути загорнуте в полотно або мішковину, крім того, ми рекомендуємо використовувати для транспортування труну з твердої деревини або металу. Якщо Ви перевозите прах померлого, він повинен бути надійно упакований в запечатану особливим чином дерев'яну коробку, ящик або ударостойкий контейнер. При ...

Якими послугами я можу скористатися в залах очікування Turkish Airlines?

Послуги, що надаються в залах Turkish Airlines, є невід'ємною частиною нашого видатного якості обслуговування. Тут Вам будуть запропоновані різноманітні компліменти: від прохолодних і гарячих напоїв до гарячих закусок і страв на грилі. Крім того, Ви можете скористатися конференц-залом для ...

Що робити в разі втрати квитка?

Якщо Ви втратили квиток, Ви можете підійти до стійки реєстрації в аеропорту і пройти всі стандартні процедури по документу, що посвідчує Вашу особу. Якщо Ви придбали квиток на сайті, через мобільний додаток або довідкову службу, Ви можете звернутися в довідкову службу, і Ваш квиток вишлють на ...

Що робити в разі скасування мого рейсу?

Якщо Ваш рейс скасовано через погану погоду або з якоїсь іншої причини, компанія Turkish Airlines запропонує Вам альтернативні способи подорожі в Ваш пункт призначення. Якщо в даний напрямок немає жодного рейсу, Ви можете дістатися туди наземним транспортом.

Коли я отримаю повернення коштів за квиток, придбаний на сайті?

Повернення коштів за квиток, придбаний на сайті, проводиться негайно або в певний період, термін якого залежить від типу кредитної картки, використаної при оплаті.

Де я можу купити квитки на рейси Turkish Airlines?

Ви можете купити квитки на сайті turkishairlines.com або в нашому мобільному додатку, в уповноважених туристичних агентствах, в офісах продажів Turkish Airlines і за телефонами, перерахованим на сторінці зв'язатися з нами.

Де я можу отримати відомості про рейс?

Всі відомості про конкретний рейс Ви можете отримати в системі на сайті turkishairlines.com, вказавши код бронювання (PNR) або номер електронного квитка і своє прізвище. Якщо Ви є учасником програми Miles & Smiles, в облікового запису Вам буде доступна інформація про скоєні і майбутніх рейсах в розділі ...

Яку кредитну карту можна використовувати для оплати квитків?

  Оплатити квиток можна наступними кредитними картами: VISA, Euro / MasterCard, American Express і картами UATP. Оплатити квитки, придбані через довідкову службу, можна тільки картами VISA або Euro / MasterCard. Квитки на рейси з Франції оплатити можна також картою Carte Bleue, на рейси з Італії -...

Чому іноді ціни на квитки в один і той же клас обслуговування розрізняються?

Ціни на квитки в одному класі обслуговування можуть відрізнятися в залежності від дати купівлі квитка і тривалості терміну, який пасажир проведе в пункті призначення. Ця різниця в ціні заснована на попиті. Найпростіший спосіб заощадити гроші - це бронювати квитки якомога раніше.

Чому стягується сервісний збір?

Компанія Turkish Airlines надає своїм клієнтам послугу цілодобового бронювання і покупки квитків через довідковий центр, на сайті turkishairlines.com і за допомогою мобільного додатку протягом всього року. Щоб забезпечити надання цієї цілодобової послуги, нам необхідно розділяти витрати на ...

Чому в моєму бронюванні зазначено "очікує підтвердження"?

Якщо є люди, які не підтвердили бронювання місць на рейс, квиток на який Ви хочете забронювати, Ваше бронювання отримає статус "очікує підтвердження". Якщо вони так і не підтвердять його протягом відведеного терміну, Ви зможете підтвердити бронювання.