Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Новини Авіакомпаній, акційні ціни на квитки, спеціальні пропозиції

Business Class Saver - великий комфорт за низькою ціною

 Починаючи з 13 вересня пасажири авіакомпаній Austrian Airlines, Lufthansa і SWISS можуть насолоджуватися комфортним подорожжю в Європу в бізнес-класі за привабливою ціною. Тариф Business Class Saver підходить для клієнтів, хто любить літати з комфортом, але не потребує повної гнучкості тарифу. Тариф Business Class Saver доступний на прямих перельотах в класах бронювання P, Z і D. На рейсах з пересадкою новий тариф може бути заброньовано в класах P і Z. 

Послуги, що входять в тариф:
- Провезення 2 місць багажу вагою до 32 кг 
- Провезення 2 місць ручної поклажі вагою до 8 кг 
- Доступ в зал очікування 
- Резервування місця в салоні 
- Прискорене проходження контролю служб безпеки (7) 
- Пріоритет при посадці на борт 
- Сусіднє крісло завжди залишається вільним 
- Їжа та напої 
- Газети та журнали 
- Преміальні милі, статусні милі, милі select і милі HON Circle 

Умови тарифу: 
- перебронювати: неможливо 
- Повернення квитка: неможливо 
Читати далі

Покращені умови повернення квитків, заброньованих за тарифом Economy Flex

З 11 липня 2016 року (дата оформлення квитка) в разі поєднання тарифів з тарифом Economy Flex авіакомпанії Austrian Airlines і Lufthansa будуть розраховувати збір за повернення квитка пропорційно (правила компонентів тарифу) - авіакомпанія SWISS ввела це зміна 3 травня 2016 року. 

У разі повернення квитків в обидві сторони, заброньованих за тарифом Flex (невикористаний квиток), сума збору підвищиться з 120 євро до 130 євро. 

 Приклад 1: Поєднання тарифів Classic (CLS) і Flex (FLX); квиток, заброньований по тарифу Flex, що не використаний, і його необхідно повернути: 
• До сих пір при поверненні вартості квитка списувалася повна сума збору за повернення квитків туди і назад в розмірі 120 євро. 
• Тепер сума повернення буде розраховуватися так само, як і колись, але збір за повернення квитка становить всього 65 євро. 

Приклад 2: Зворотний квиток заброньовано за тарифом Flex (FLX), використаний тільки квиток туди, зворотний квиток необхідно повернути: 
• Використаний сегмент розраховується, як і раніше, на основі польоту в одну сторону. Проте, збір за повернення невикористаного зворотного квитка становить всього 65 євро. 

Враховуйте також ці зміни при використанні інструменту для проведення процедури повернення. 
Читати далі

Нові тарифи для європейських маршрутів Lufthansa Group

 Авіакомпанії, що входять в Lufthansa Group - Austrian Airlines, Lufthansa і SWISS - вводять нову концепцію ціноутворення на європейських маршрутах.
SWISS (LX): 
• Для бронювань і подорожей з 23 червня 2017 року
Austrian Airlines (OS) і Lufthansa (LH): 
• Для бронювань з 28 липня 2017 року та подорожей з 1 жовтня 2017 року.
Завдяки трьом різним варіантам тарифу економічного класу в кожному класі бронювання мандрівникам надається більший вибір. Нові тарифи будуть відображати фіксовані послуги, включені в ціну, а також різні умови зміни бронювання і повернення квитка. Таким чином, пасажири завжди зможуть вибрати тариф, найкращим чином відповідає їхнім потребам, і платити тільки за ті послуги, якими вони дійсно хочуть скористатися. 

Наприклад, з новим тарифом Light від 5520 UAH * пасажири, які подорожують тільки з ручною поклажею, яких не цікавлять гнучкі умови квитка, зможуть заощадити € 40 в порівнянні з тарифом Classic. Цей тариф дозволяє також за додаткову плату зарезервувати віддати перевагу розташуванню на борту і провезти одне місце багажу. 

З іншого боку, пасажири, які не бажають обходитися без вже звичних стандартів, можуть забронювати тариф Classic від 6490 UAH *, який автоматично надає право на отримання ряду послуг, в тому числі резервування місця в салоні і безкоштовний провіз багажу. Якщо ж пасажиру захочеться більш широких можливостей, наприклад, безкоштовного зміни бронювання, тариф Flex від 9330 UAH * - ідеальний вибір. 

Незалежно від обраного тарифу послуги провезення ручної поклажі, надання харчування на борту, а також нарахування преміальних, статусних миль і миль select як і раніше залишаються доступні кожному пасажиру Austrian Airlines, Lufthansa і SWISS. Володарі статусів HON Circle, Senator, Frequent Traveller і Star Alliance Gold, які забронювали тариф Classic або Flex, зберігають свої звичайні привілеї. Однак новий тариф Light не включає безкоштовне резервування місця в салоні, безкоштовний провіз додаткового багажу або сумки для гольфу. Інші статусні привілеї, такі як доступ до залів очікування, залишаються незмінними для всіх тарифів. Для учасників програми SWISS Golf Traveller тариф Light не має на увазі безкоштовного провозу спорядження для гольфу. 

Короткий огляд нових тарифів

Light - базовий тариф і самий бюджетний варіант

Classic - стандартний тариф, що включає широкий ряд послуг

Flex - гнучкий тариф для тих, чиї плани можуть змінитися

Читати далі

Lufthansa Express: комфортна поїздка в аеропорт

Сучасні поїзди ICE, зручні міжміські автобуси, лімузини, вертольоти або спільна оренда автомобіля - до Ваших послуг до і після польоту. Авіакомпанія Lufthansa і її партнери подбають про те, щоб Ви відчували увагу до себе на всьому протязі своєї поїздки. Тепер все трансферні послуги об'єднані під загальною назвою: Lufthansa Express.
З Lufthansa Express Ви можете забронювати поїздку на поїзді або на автобусі одночасно з  бронюванням авіаквитка на LH.com або у Вашому туристичному агентстві - і насолоджуватися комфортом з самого початку подорожі. Послуги водія, міжміський автобус і навіть переліт з Мюнхена в найближчий альпійський регіон можна швидко і легко зарезервувати в наших ретельно підібраних партнерських компаніях. Так, пасажири Lufthansa можуть бути впевнені в тому, що все їх подорож - в самих надійних руках.
Різноманітність послуг Lufthansa Express
Читати далі

Lufthansa Family Service: комфортний політ всією сім'єю

Lufthansa Guide Service: ми говоримо мовою ваших клієнтів
 Якщо, наприклад, пасажирам необхідна допомога, щоб орієнтуватися в аеропорту під час пересадки, або вони просто хочуть скористатися ексклюзивним ескортом гіда, авіакомпанія Lufthansa надає платну послугу Guide Service. Гід зустріне пасажирів на вході в термінал або в іншому призначеному місці зустрічі і супроводить до пункту призначення, наприклад, на посадку на стикувальний рейс, на поїзд, зупинку готельного автобуса, міжміського автобуса або в зал очікування аеропорту. Гіди Lufthansa будуть раді відповісти на питання і допомогти. Послуга може бути надана на 14 мовах.
Lufthansa Family Service: комфортний політ всією сім'єю
 Гіди Lufthansa Family Service забезпечать приємне і ненапряженное початок подорожі сім'ям, які відправляються в політ або роблять пересадку в аеропортах Франкфурта і Мюнхена, супроводжуючи їх під час перебування в аеропорту. 

Така допомога особливо буде корисною у випадках, коли діти подорожують тільки з одним з батьків.Наприклад, гіди супроводжуватимуть їх на реєстрацію, пояснять правила безпеки, пройдуть з ними до виходу на посадку і після прибуття - в зону видачі багажу, а також в ресторан, до зупинки готельного автобуса або до стійок служб по прокату автомобілів. 

Співробітники Lufthansa Family Service також з радістю допоможуть літнім членам сім'ї. Якщо пасажир не може швидко пересуватися, гід врахує час, необхідний для пересадки, в разі необхідності супроводить літньої людини в аптеку або запропонує йому присісти. 

Завдяки гідам, що говорять на більш ніж 50 мовах, служба Lufthansa Family Guides завжди готова допомогти і надати послугу супроводу сім'ям з-за кордону. 
Читати далі

SWISS Загальні правила перевезення багажу

 Норми безкоштовного провозу багажу, наведені в таблиці нижче, дійсні для однієї людини (врослого або дитини від 2-х років) на рейсах авіакомпанії SWISS по всьому світу. Одне місце багажу не повинна перевищувати суму вимірювань (ширина + висота + глибина) 158 см. 

Діти у віці до 2 років мають право на перевезення одного місця багажу вагою до 23 кг, а також складаний коляски.

Часто літаючі пасажири користуються перевагою підвищених норм безкоштовного провозу багажу.
Норми безкоштовного провозу багажу
Економ бізнес перший
кількість місць 1 2 3
Макс. вага 1 місця багажу 23 кг 32 кг 32 кг
Загальний макс. допустима вага 32 кг 64 кг 96 кг
  • Якщо багаж перевищує норму за вагою або розмірами, він перевозиться за окрему плату як наднормативний багаж . При перевищенні допустимої кількості місць безкоштовного багажу за кожне додаткове місце багажу стягується плата. Авіакомпанія SWISS не приймає багаж, вага якого перевищує 32 кг.
Підвищена норма багажу для часто літаючих пасажирів
Читати далі

SWISS Нові тарифи по Європі - для мандрівників з будь-якими запитами

З 23 червня 2017 року SWISS вводить нову структуру тарифів на Європейських ерйсах. Нова структура дозволить Вам забронювати саме ті послуги, які Вам необхідні. Купуючи квиток Економ-класу, Ви можете вибрати тариф: Economy Light, Economy Classic або Economy Flex. Light - найдешевший варіант перельоту, він створений для тих, хто подорожує тільки з ручною поклажею. Якщо Ви путешствуете з багажем і хочете заздалегідь вибрати місце в літаку, Вам підійде Economy Classic. А якщо Ваші плани мають тенденцію змінюватися, варто звернути увагу на тариф Economy Flex: він дозволить Вам безкоштовно переносити дату вильоту. Що б Ви не вибрали, на борту Вас чекає традиційне швейцарське гостинність і якість. Завжди на борту: свіжа випічка, меню з сезонних продуктів харчування й напої. 
Якщо Ви хочете повного комфорту на борту, не забувайте про Бізнес-класі SWISS.

Читати далі

SWISS обслуговування на борту

Економічний клас на далеких рейсах
Подорож з комфортом SWISS

Неважливо, скільки триває політ, в кріслі економічного класу SWISS пасажир буде відчувати себе комфортно. Крісла Recaro розташовані на видаленні в 78.7 см один від дуга і залишають достатній простір для ніг.Регульовані підголівники допомагають підтримувати голову і забезпечують спокійний сон.

 На тривалих рейсах Ви можете вибрати між двома гарячими меню: перший варіант для любителів м'ясних страв і альтернатива для вегетаріанців за рецептами ресторану «Hiltl». На більшості рейсів ми подаємо улюблені швейцарські сири: T?te de Moine, Аппенцеллер або Грюйєр. Всі напої, в тому числі алкогольні, безкоштовні. 

Харчування для дітей і немовлят, а також різні страви для пасажирів з особливими вимогами, алергіями і дієтами пропонується безкоштовно на всіх рейсах. Але його необхідно заказатьне пізніше ніж за 48 годин до вильоту.


Розваги на борту 

На Вашому особистому моніторі Ви можете дивитися фільми, передачі та серіали, слухати музику і грати в ігри, коли захочете. Програма розвагоновлюється щомісяця.


Економічний клас на Європейських напрямках
відмінна їжа 

Кулінарне пропозицію в економ-класі на внутрішньоєвропейських рейсах залежить від тривалості Вашого польоту. Ми подаємо або легкі закуски, або гаряче меню на тривалих рейсах. До них ми пропонуємо популярні прохолодні напої і фруктові соки, а також вино, пиво і діжестіви. Їжа і напої на всіх рейсах SWISS входять у вартість квитка. 

Ми використовуємо швейцарські продукти при першій-ліпшій можливості.Наші сендвічі випікаються три рази в день в традиційній швейцарської пекарні. Пиво «Qu?llfrisch» поставляється з кантону Аппенцелль. І щороку ми передаємо нашим пасажирам 14 мільйонів солодких привітів у вигляді кращого швейцарського шоколаду.

Читати далі

Умови участі у акції від SWISS для авіа-агентів України

Ми раді нагадати Вам що з 26 березня 2018 р. авіакомпанія SWISS повертається в Україну.
Рейси з Києва до Цюріха будуть виконуватися 4 рази на тиждень, при цьому вартість квитка в Цюріх складе від 373 дол. США *.

У зв'язку з цим ми хочемо оголосити конкурс і розіграти 3 авіаквитка в ознайомчу поїздку до Цюріха,
під час якої у Вас буде унікальна можливість ближче познайомитися з послугами авіакомпанії SWISS, а також побувати в неймовірно гарному місті Цюріх.

 

Умови участі в конкурсі від SWISS:

1. кожен агент, який випише квиток авіакомпанії SWISS візьме участь в конкурсі;
2. в конкурсі беруть участі квитки, виписані в період "date of issue" з 02.03.2018 по 31.03.2018
3. 1 лот = 1-3 виписаних квитків;
2 лота = 4-6 виписаних квитків;
3 лота = 7-9 виписаних квитків;
5 лотів = 10 і більше виписаних квитків.
4. список з номерами виписаних авіаквитків необхідно надіслати на електронну пошту alyona.trokhymchuk@dlh.de в період з 0 1 по 06 квітень включно.
5. 16 квітня ми визначимо переможця онлайн за допомогою системи Random. Протягом трьох днів ми оголосимо результати конкурсу.

Вдалих продажів! bowtie

Читати далі

Пасажиропотік авіакомпанії Turkish Airlines в I кварталі 2017 р знизився на 1,2 млн чол

Турецька національна авіакомпанія Turkish Airlines перевезла за I квартал цього року 13 млн пас., Що на 8% менше у порівнянні з аналогічним періодом 2016 р Перевезення на внутрішніх лініях знизилися на 2,9%, на міжнародних рейсах падіння склало 11,8%. Для порівняння: в минулому році пасажиропотік збільшився на 2,5%, до 61,7 млн чол. Внутрішній трафік в 2016 р. виріс на 3,7%, склавши 27 млн пас., Міжнародний - на 1,7%, до 34,7 млн пас., Випливає з звітності авіакомпанії за 2016р.

У порівнянні з I кварталом 2016 р число доступних крісло-кілометрів (ASK) знизилося на 7,8%, до 36,3 млрд ккм. Пасажирооборот (RPK) в свою чергу скоротився на 7,3%, до 26,9 млрд пкм. Таким чином, коефіцієнт зайнятості крісел вдалося збільшити на 0,4 п. П., До 74,2%.

Чистий збиток авіакомпанії Turkish Airlines за підсумками 2016 р склав 77 млн дол., Тоді як роком раніше вона зафіксувала чистий прибуток у розмірі 1,7 млрд дол., Пише Air Transport World. На показниках оператора негативно позначилися теракт в аеропорту Стамбула ім. Ататюрка і спроба військового перевороту, що трапилися в минулому році.

З 2016-му основна операційна діяльність принесла авіакомпанії збиток у розмірі 291 млн дол., Тоді як в 2015 році її результатом стала прибуток в 895 млн дол. З 2016 року перевізник отримав виручку в розмірі 9,8 млрд дол., Що на 6,9% менше доходів, отриманих в 2015 р

Завантажити файл: december_2016_traffic.pdf [293,59 Kb] (завантажень: 21)
Подивитись в онлайні: december_2016_traffic.pdf

Читати далі