Бронювання авіаквитків онлайн

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Новини Авіакомпаній, акційні ціни на квитки, спеціальні пропозиції

Air France KLM і Travelport підписали угоду

 Компанія Travelport, провідний постачальник послуг дистрибуції та електронної торгівлі для глобальної індустрії подорожей, і Air France-KLM, лідер серед європейських авіакомпаній по далекомагістральним перельотів, оголосили про укладення нової угоди про дистрибуцію. Угода охоплює дистрибуцію брендованих тарифів і додаткових послуг Air France, KLM, а також регіонального перевізника HOP!

Користувачі Travelport GDS як і раніше будуть мати доступ до інноваційних інструментів, які крім можливості створення бронювання, дозволяють автоматизувати документообіг, процеси внесення змін до квитки, інтеграцію множинних джерел контента, автоматизацію інші важливих щодня затребуваних сервісів.

Компанія Travelport стала першою ГДС, що отримала статус агрегатора 3 рівня в рамках проекту IATA по створенню нової моделі дистрибуції (NDC) для цивільної авіації.

Ця угода також дозволяє клієнтам, обраним Air France, HOP! і KLM, отримувати доступ до окремого каналу дистрибуції через Travelport, завдяки якому вони отримають контент без додаткового збору за дистрибуцію, який стягується Air France KLM, починаючи з 1 квітня 2018 року.

Коментуючи угоду, Дерек Шарп, старший віце-президент Travelport і керуючий директор підрозділу Air Commerce, повідомив: «Ми раді підписання цієї угоди з Air France KLM, однією з провідних авіакомпаній Європи. Це продовження довгострокових відносин, завдяки якому був наданий більший вибір клієнтам Air France KLM. Ми з нетерпінням чекаємо продовження продуктивного партнерства, у міру впровадження нових технологій з авіакомпаніями ».

Емманюель Гайланд, віце-президент по дистрибуції Air France KLM, зазначив: «Travelport був відмінним партнером в процесі впровадження каналу прямих продажів в якості переходу до моделі дистрибуції NDC. Компанії Air France KLM і Travelport працюватимуть разом, щоб за допомогою NDC запропонувати нові тарифи, продукти і послуги учасникам ринку ».

Читати далі

За які порушення авіакомпанії нараховують штрафні санкції?

  1. Зміна прізвища та / або імені на іншого пасажира в одному замовленні
  2. Створення фіктивних або тестових бронювань в виробничому розділі системи бронювання або введення в замовлення фіктивних прізвищ пасажирів
  3. Створення в рамках одного пункту продажу дублікатів бронювань або множинних бронювань на одного пасажира, бронювання альтернативних сегментів в тому ж PNR (альтернативні сегменти повинні бути негайно вилучені при створенні підсумкового бронювання)
  4. Виписка авіаквитків без реально підтвердженого місця в PNR або оформлення авіаквитків зі статусами SA / RQ, за винятком випадків, дозволених Перевізником
  5. Невідповідність класу бронювання в PNR і / або в авіаквитку тарифу, за яким сплачено перевезення
  6.  Відсутність в PNR і / або авіаквитку паспортних даних пасажира, якщо це встановлено чинним законодавством, або, введення свідомо фіктивних паспортних даних
  7. Оформлення авіаперевезень (в тому числі в окремих бронюваннях) з порушенням мінімального стикувального часу, встановленого в системі бронювання
  8.  Не анулювання місць при відмові пасажира від авіаперевезення (в разі войдірованія, повернення або переоформлення авіаквитка)
  9.  Зміни на польотних сегментах в PNR з виписаним квитком без переоформлення авіаквитка
  10.  Ненадання маршрут / квитанції електронного пасажирського квитка на англійскій мові (при оформленні перевезення на території України)
  11. Недотримання технології створення / зміни запису про бронювання (PNR) в частині контактних даних пасажира в разі, якщо Агент самостійно не повідомив пасажира про зміну розкладу / скасування рейсу і перевізнику було завдано збитків та / або пред'явлені вимоги пасажиром і / або уповноваженими органами влади до Перевізнику
  12.  Бронювання менш ніж за 24 години до вильоту рейсу без оформлення авіаквитка і без повернення місць в систему протягом 30 хвилин після створення бронювання
  13. Анулювання бронювання і / або ануляція / повернення авіаквитка, вироблені без звернення пасажира або його уповноваженої особи з відмовою від перевезення
  14. Оформлення перевізного документа з бронювання, створеному організацією, яка не є прямим Агентом Перевізника (субагентом) або агентом BSP / ARC
  15. Чи не ануляція неактивних сегментів зі статусом HX / UC / UN / HL / NO
  16. Утримання місць на рейсі більш ніж на 30 хв. без створення бронювань
  17. Анулювання (войдірованіе) авіаквитка більш ніж через одну годину після його виписки в день вильоту або на рейс з датою вильоту наступного дня (при відмові від оформленої перевезення в цьому випадку повинна проводитися операція повернення за правилами застосування тарифів)
  18. Бронювання групи більше 9 пасажирів в індивідуальних бронюваннях. Навіть в різних замовленнях. Групові запити відправляються у вигляді заявки на електронну пошту компанії "Дельта Тревел"

Перелік ADM авіакомпаній та правила штрафування

Читати далі

Особливості low-cost авіаперевізників

Несподіваний аеропорт вильоту / прильоту

 Як правило, хоча і не завжди, бюджетні компанії використовують не основні аеропорти, тому що в них нижче аеропортові збори. Якщо Ви купуєте квиток обов'язково звертайте увагу на те, про яке саме аеропорту йдеться, щоб, вилітаючи, наприклад, з Риму в Париж, чи не поїхати випадково в аеропорт Фьюмічіно замість Чампіно, а в Парижі - чи не попросити друга зустріти вас в Шарль-Де- Голль або Орлі замість Бове. Крім цього, аеропорти, використовуваними low-cost авіакомпаніями, часто (хоча, знову ж таки, не завжди) знаходяться далі від міста, ніж основні, і доїхати туди не тільки займе трохи більше часу, але і буде дорожче коштувати. Дізнайтеся заздалегідь, як саме і за яким розкладом ходить громадський транспорт в потрібний вам аеропорт (зробити це можна в розділі «Довідники» на нашому сайті).

Наприклад, у вже згаданий Бове (який на сайті одного з «бюджетників» називається «Paris Beauvais», а насправді знаходиться навіть не в регіоні Іль-Де-Франс, а зовсім в Пікардії) треба виїжджати на автобусі від станції метро Porte Maillot на заході Парижа строго за 3 години 15 хвилин до вильоту рейсу. Якщо ви не встигли, то наступний автобус буде «підгадати» вже під зовсім інший рейс. А поїздка в Бове на таксі «уб'є» весь сенс покупки дешевого авіаквитка, тому що кілометраж до аеропорту дійсно серйозний. А ось квиток на автобус коштує всього лише євро на 5 більше (приблизно 13 проти 8), ніж електричка в аеропорт Шарль-Де-Голь.

Читати далі

Авіакомпанія Utair впровадила рішення по продажу додаткових послуг Amadeus Ancillary Services

Utair впровадила рішення по продажу додаткових послуг

З сьогоднішнього дня всі туристичні агентства, підключені до глобальної системи бронювання Amadeus, зможуть пропонувати своїм клієнтам послугу за попередньою оплатою багажу на рейсах Utair

Послуга за попереднім замовленням і оплаті провезення багажу доступна для бронювання в Amadeus GDS в двох категоріях: багаж вагою «до 23 кг» і «від 24 до 30 кг».

Павло Пермяков, президент «ЮТейр» - Пасажирські авіалінії»:

«Сьогодні конкуренція за пасажирів дуже висока, і на перший план виходять їх індивідуальні переваги при бронюванні авіаквитка, зручність і прозорість покупки в будь-якому каналі продажів. Тому ми хочемо забезпечити рівні можливості для бронювання додаткових послуг як через власні канали (на сайті, через call-центр, в касах), так і через туристичні агентства, в чому нам допоможе рішення Amadeus Ancillary Services».

Читати далі

«Ейр Астана»: Зміни в розкладі рейсів KC в зв'язку з закриттям аеропорту Астани

«Ейр Астана» повідомляє про те, що в зв'язку з закриттям столичного аеропорту Нурсултан Назарбаєв для ремонту злітно-посадочної смуги з 15 по 24 вересня (з 10:00 до 16:00) вносяться зміни в розклад певних рейсів авіакомпанії, які виконуються з / в Астану.

У зв'язку з цим, пасажири скасованих рейсів або втрачають стикування, можуть оформити вимушений повернення або перебронювання без штрафів, обов'язково вказавши причину в FE елементі при перебронюванням, або при поверненні вказавши підставу в маску повернення. Просимо повідомити ваших клієнтів і пасажирів з уже оформленими авіаквитками.

Також, нагадуємо вам про правила і умови авіакомпанії «Ейр Астана» оперативних зміни розкладу.

Завантажити файл: novye_pravila_i_usloviya_aviakompanii_eyr_astana_pri_sezonnyh_ili_operativnyh_izmeneniyah_raspisaniya_1.pdf [302,13 Kb] (завантажень: 16)
Подивитись в онлайні: novye_pravila_i_usloviya_aviakompanii_eyr_astana_pri_sezonnyh_ili_operativnyh_izmeneniyah_raspisaniya_1.pdf
 

Оперативні зміни і / або скасування не будуть відображатися в бронюваннях GDS агентства. Інформацію про оперативні зміни та скасування можна знайти на офіційному сайті, перевіривши «Статус рейсу». Статус рейсу на сайті оновлюється кожні 2 хвилини.

Агентства уповноважені обробляти сезонні зміни і / або скасування (що здійснюються КС + номер рейсу КС) протягом 10-ти робочих днів після того, як графік виконання рейсу був змінений (UN / TK зміна відображено в сегментной частини PNR) відповідно до правил, прописаними в даній процедурі.

Всі агентства в обов'язковому порядку повинні перевіряти свою чергу і інформувати пасажирів про зміни розкладу та / або скасування рейсів. Перебронювання місць на альтернативні рейси, які потрібні пасажирам, агентства вправі здійснювати самостійно в системах бронювання згідно з даними правилами і умовами.

Більш детальна інформація про правила і процедури перебронювання, повернення і переоформлення доступна по посиланню нижче.

Читати далі

Оформлення квитків для дітей різних категорій

 Немовлята - SSR INFT

    Вік - менше 2 років

    Забороняється подорожувати на борту літака з немовлятами перших 7 днів життя (за винятком випадків, коли це необхідно в інтересах збереження їхнього життя і здоров'я)

    На всіх рейсах авіакомпанії SWISS 1 дорослий пасажир може супроводжувати 1 немовляти

    У разі використання тарифу для немовлят, окреме місце на борту для нього не передбачено. У разі, якщо пасажир хоче оформити квиток, який передбачає для немовляти окреме крісло, застосовується дитячий тариф

    Дані про дату народження вносяться в PNR через SSR

Перехід немовляти в категорію дітей за час подорожі
У разі, якщо немовля переходить в категорію дітей за час подорожі (досягає повернення двох років), на відповідних ділянках маршруту для нього має бути заброньовано крісло на борту. Це робиться з міркувань безпеки. Відносно цих сегментів застосовується дитячий тариф. Щодо інших ділянок маршруту застосовується тариф для немовлят, який не передбачає окремого крісла.
Люлька для немовляти - SSR BSCT

    Авіакомпанія SWISS має підвісними колисками для немовлят. Даний тип колисок кріпиться до стіни в салоні

    Використання колисок передбачено тільки на далекомагістральних рейсах

    З метою забезпечення безпеки не допускається провезення в колисках дітей вагою більше 10 кг.

    Кількість колисок обмежена

    Замовлення на люльку необхідно розмістити заздалегідь

    Люльки надаються безкоштовно

Читати далі

Kонцепція тарифів для Європи

 Платіть тільки за те, що Вам дійсно потрібно. Наші тарифи Economy Light, Classic і Flex дозволяють запропонувати концепцію тарифів, що підходять для кожного пасажира. Зрозуміло, їжа, напої та ручна поклажа завжди входять у вартість тарифу.

Business Flex - гнучкість і привілеї

Business Flex дає Вам всі переваги нашого зазначеного призами класу польоту. До них відноситься максимальна гнучкість при подорожах: в будь-який момент можна виконати перебронювання або анулювання польоту.

Business Saver - приємна подорож по Європі

Наш зазначений призами бізнес-клас на внутрішньоєвропейських рейсах пропонує Вам ще більше. Їжа преміум-класу, доступ до залів очікування та гарантоване вільне сусіднє крісло - ось лише деякі з задоволень і привілеїв, які Вас чекають.

Economy Flex - тариф з усіма послугами для гнучкого планування подорожі

Додаткові милі, можливість внесення будь-яких змін в бронювання і місце відразу ж за бізнес-класом пропонує тариф Economy Flex. Ідеальне рішення для всіх, чиї плани подорожі можуть несподівано змінитися.

Читати далі

Онлайн-реєстрація

 Просто і зручно зареєструйтеся за допомогою Вашого комп'ютера, планшета або смартфона, використовуючи сайт swiss.com або додаток SWISS. Не має значення, чи перебуваєте ви вдома або в дорозі, подорожуєте з багажем або без нього. Онлайн-реєстрація починається за 23 години до вильоту.

Ваші переваги

  • Починається за 23 години і закінчується за 1 годину до вильоту
  • Ви можете самостійно вибрати і зарезервувати місце
  • З ручною поклажею прямо до виходу на посадку
  • Зручно і комфортно
  • Мобільний посадковий талон

Технічні вимоги

Деактивуйте блокувальник спливаючих вікон. SSL, cookies та jаvascript повинні бути активовані. Це відповідає звичайним налаштувань за замовчуванням. Активуйте їх, якщо ви змінили налаштування. Якщо Ви хочете роздрукувати посадковий талон, то Вам потрібно актуальна версія програми читання PDF.

Читати далі

Робота з бронюваннями Емірейтс

Завжди перевіряйте наявність місць для PNR.

 Тільки в такому випадку буде відображатися правильна інформація для обраного тарифу та країни продажу квитка

Тепер наявність місць відображається з урахуванням пункту продажу (POS), а також тарифів для пунктів відправлення і призначення (O & D). Наявність місць на рейсах для пунктів відправлення і призначення відображаються тільки в тому випадку, якщо місця доступні на всіх сегментах перельоту для запитаного класу тарифів на зазначену дату.

Наприклад: Якщо запитується наявність місць на переліт з Лондона (LHR) до Сіднея (SYD) через Дубай (DXB) і найнижча ціна становить 1400 доларів США (клас W), рейси LHR-DXB і DXB-SYD відображаються ЛИШЕ в класі W і вище. Тобто для PNR всі сегменти будуть підтверджені, і ситуація, коли рейс LHR-DXB підтверджений, а рейс DXB-SYD в листі очікування, виникнути не може. При цьому рейс LHR-DXB може бути відкритий в нижчому класі тарифів (B) при запиті окремо або в рамках іншого маршруту, наприклад LHR-DAC.

Читати далі

Попередній вибір місць в салоні літака

Нова політика бронювання місць Економічного класу

 Для авіаквитків Економічного класу, оформлених починаючи з 3 жовтня 2016, вибір місць в салоні літака відразу після покупки квитка доступний без додаткової плати тільки для тарифів Flex Plus і Flex, незалежно від часу до вильоту рейсу.

Клієнти, які здійснили покупку тарифів Saver або Special Економічного класу (класи бронювання: V, X, T, L, Q, N) після 3 жовтня 2016, можуть вибрати місце в салоні літака безкоштовно тільки за фактом відкриття онлайн-реєстрації на рейс - за 48 годин до вильоту.

Клієнти, які подорожують по тарифам Економічного класу типів Flex і Flex Plus (класи бронювання:    K, U, B, M, W, R, E, Y), Бізнес-класу і Першого класу можуть вибирати місця на борту без додаткової плати.

Забронювати місця в салоні літака за додаткову плату заздалегідь (до відкриття онлайн-реєстрації) можна в системах бронювання Amadeus, Galileo, Sabre і Emirates Online B2B, а також на сайті www. emirates. ru (через "Управління бронюванням") в будь-який момент після покупки авіаквитка.

Читати далі