Мабуть, найдешевші квитки на літак

Дорослі від 12
Молодь 12-24
Діти 2-12
Немовля до 2
тільки бізнес

Air France KLM і Travelport підписали угоду

 Компанія Travelport, провідний постачальник послуг дистрибуції та електронної торгівлі для глобальної індустрії подорожей, і Air France-KLM, лідер серед європейських авіакомпаній по далекомагістральним перельотів, оголосили про укладення нової угоди про дистрибуцію. Угода охоплює дистрибуцію брендованих тарифів і додаткових послуг Air France, KLM, а також регіонального перевізника HOP!

Користувачі Travelport GDS як і раніше будуть мати доступ до інноваційних інструментів, які крім можливості створення бронювання, дозволяють автоматизувати документообіг, процеси внесення змін до квитки, інтеграцію множинних джерел контента, автоматизацію інші важливих щодня затребуваних сервісів.

Компанія Travelport стала першою ГДС, що отримала статус агрегатора 3 рівня в рамках проекту IATA по створенню нової моделі дистрибуції (NDC) для цивільної авіації.

Ця угода також дозволяє клієнтам, обраним Air France, HOP! і KLM, отримувати доступ до окремого каналу дистрибуції через Travelport, завдяки якому вони отримають контент без додаткового збору за дистрибуцію, який стягується Air France KLM, починаючи з 1 квітня 2018 року.

Коментуючи угоду, Дерек Шарп, старший віце-президент Travelport і керуючий директор підрозділу Air Commerce, повідомив: «Ми раді підписання цієї угоди з Air France KLM, однією з провідних авіакомпаній Європи. Це продовження довгострокових відносин, завдяки якому був наданий більший вибір клієнтам Air France KLM. Ми з нетерпінням чекаємо продовження продуктивного партнерства, у міру впровадження нових технологій з авіакомпаніями ».

Емманюель Гайланд, віце-президент по дистрибуції Air France KLM, зазначив: «Travelport був відмінним партнером в процесі впровадження каналу прямих продажів в якості переходу до моделі дистрибуції NDC. Компанії Air France KLM і Travelport працюватимуть разом, щоб за допомогою NDC запропонувати нові тарифи, продукти і послуги учасникам ринку ».